• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Första) skrev 2015-03-17 19:41:32 följande:

Haha, underbara bilder!  Tror nog du hamnade på min "girlcrush" lista nu (förlåt Mamita o småsugen!) 

Ja förlåter dig, och skickar en cyber puss!

Är dock fortfarande på semester kan man säg...

Har hittat mig en "man-crush" som fått patent på mina bilder... men denna kan jag bju på..

• Neol
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-18 12:39:51 följande:

Har hittat mig en "man-crush" som fått patent på mina bilder... men denna kan jag bju på..
    Mmmm Mamita!! Så fin!... Grattis till crushen. Kan det vara så att din semester delas av någon som tystnade i tråden ungefär samtidigt som du?
  • Pillare

En bild iaf.
  • Anonym (Mamita)
    Neol skrev 2015-03-18 12:57:04 följande:
    Mmmm Mamita!! Så fin!... Grattis till crushen. Kan det vara så att din semester delas av någon som tystnade i tråden ungefär samtidigt som du?
    Pillare skrev 2015-03-18 13:12:26 följande:
    En bild iaf.

"Hej, ni har kommit till Mamitas automatiska telefonsvarare! Jag befinner mig på Bahamas för tillfället, med jordens snyggaste karl. Men lämna ett meddelande efter tonen, så återkommer jag så fort jag kan"

*piiiiiiiiiip*
  • Pillare
    Pillare skrev 2015-03-18 13:12:26 följande:

En bild iaf.

"En fin bild iaf" skulle stå.
  • Pillare
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-18 13:24:31 följande:

"Hej, ni har kommit till Mamitas automatiska telefonsvarare! Jag befinner mig på Bahamas för tillfället, med jordens snyggaste karl. Men lämna ett meddelande efter tonen, så återkommer jag så fort jag kan"

*piiiiiiiiiip*

Ummmmm, hej, det är jag. Hör av dig nån gång när du kommer tillbax.
  • Allanojag
    Fem myter om lycka och utseende
    1. Snygga människor är lyckliga

Det finns ett svagt samband mellan skönhet och lycka, men naturligtvis har även attraktiva personer problem, utmaningar och känslodippar, precis som alla andra. Lyckligtvis finns det betydligt effektivare vägar till lycka och välbefinnande än att förändra kroppen, se rutan här intill.

2. Hur jag ser ut påverkar hur jag ser på min kropp

Människor med likadana kroppstyper kan ha helt motsatta tankar om sitt utseende och vara allt ifrån helnöjda till superkritiska ? det hänger inte på utseendet. Vad du tänker om din kropp påverkar däremot hur mycket du tycker om den ? oavsett hur den ser ut.

3. Kicken från en ny look håller i sig

Nej, tyvärr. Den lilla lyckoeffekt du får av att förändra ditt utseende går snabbt över, och risken finns att du kommer att vilja förändra mer för att få fler kickar. Men visst är det härligt att känna sig fin, så njut när du kan av kickarna men var medveten om att de går över.

4. När jag är snygg blir jag lycklig

Nej, men det finns däremot ett omvänt samband eftersom välbefinnande och lycka ger dig en utstrålning som är väldigt tilltalande. Lyckliga människor är dessutom mer positivt inställda till det mesta ? inklusive sitt utseende ? så i stället för att jaga lycka genom skönhet kan du låta lyckan stärka din utstrålning, attraktionskraft och självbild.

5. Självkritik kan göra mig vacker

Många som antar att den stora lyckan finns i en perfekt kropp försöker motivera sig till att förändra kroppen genom att vara självkritiska och hårda mot sig själva. Forskning visar att det inte bara är kontraproduktivt utan också får dem att må sämre. Vill du må bra behöver du vara lika vänlig och kärleksfull mot dig själv som du är mot alla andra viktiga människor i ditt liv. Då blir det också lättare att både tycka om din kropp och att behandla den vänligt och hälsosamt.

• Anton Chigurh
    Neol skrev 2015-03-18 12:31:30 följande:
    Ja precis!! Vi tänker samma igen smile5.gif Tror du missade min sista mening i förra inlägget... Du har ju en väldigt bra smiley uppsättning för ändamålet också haha...
    Nädå, min gode vän, det var bara det där med mustaschen, you know, jag tycker (samma tanke som dig uppenbarligenGlad) att Jane D skall se ut som kvinnan hon är

Jag föredrar kvinnor utan mustasch. Och jag misstänker att du instämmer även här.

Och jomenvisst, jag har en och annan smiley på lager.
    NU, får det räcka med kneget för idag, hem och igång med chop

Mvh, din gode vän //Anton

Helskägg går också fetbort. På kvinnor.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Underhill
    Anonym (Första) skrev 2015-03-18 08:21:34 följande:

Kan inte låta bli att fortsätta på vårtemat!

Ser ut att bli en fin fin vår ;)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Kaponjär)

Ahaaa, dina läppar är som glass. Nej inte blåa kalla och isiga utan dom ser ut att ge en mersmak för att ju mer man rör vid dom ju mer smakar det. Ja här föds tankar om himelska kyssar, heta nätter och svettiga kroppar. Ja just då är glass bra att svalka sig med. Iaf ett som är säkert, nej inga tvivel alls här, nepp inte det minsta, absolut noll ja då i tvivel.. du är enormt vacker, ja förbannat härligt vacker.