• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2015-03-17 23:33:48 följande:
    Aaah....tackar så mycket, min förtjusande kvinna.Hjärta Du vet tamejfan hur du skall glädja folkGlad 

Ha en fortsatt jädra skön afton.

Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Ibland kan hon

Hoppas din dag varit superb! Kram <3
  • Beverly Marsh

Många som kom tillbaka idag smile2.gif

Saknar vissa dock! Var är Pilen och Borka tex? Kom tillbaka hörrni! Solig

• HäckHäxan
    Beverly Marsh skrev 2015-03-18 18:21:52 följande:

Många som kom tillbaka idag smile2.gif

Saknar vissa dock! Var är Pilen och Borka tex? Kom tillbaka hörrni! Solig

Borka har fullt upp med att drömma om att massera kvinnofötter. Sjukt gulligt tycker jag
  • killen
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-18 12:39:51 följande:

Ja förlåter dig, och skickar en cyber puss!

Är dock fortfarande på semester kan man säg...

Har hittat mig en "man-crush" som fått patent på mina bilder... men denna kan jag bju på..

Snäll du e som skickar sån fin bild från din semester. Du e me saknad.
  • Beverly Marsh
    HäckHäxan skrev 2015-03-18 18:24:09 följande:
    Borka har fullt upp med att drömma om att massera kvinnofötter. Sjukt gulligt tycker jag smile1.gif
    Ja väldigt! Attans att man aldrig lyckats träffa en sån kille Flört
  • Jonte71
    Anonym (Första) skrev 2015-03-18 08:21:34 följande:
    Kan inte låta bli att fortsätta på vårtemat! Solig
    Jag gillar våren och när du visar denna trevliga bild så vill jag ha vår nu! Solig
  • HäckHäxan
    Beverly Marsh skrev 2015-03-18 18:27:34 följande:
    Ja väldigt! Attans att man aldrig lyckats träffa en sån kille Flört
    Jaaa fan jag hade avgudat honom rakt av
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-18 16:42:26 följande:

Ahaaa, dina läppar är som glass. Nej inte blåa kalla och isiga utan dom ser ut att ge en mersmak för att ju mer man rör vid dom ju mer smakar det. Ja här föds tankar om himelska kyssar, heta nätter och svettiga kroppar. Ja just då är glass bra att svalka sig med. Iaf ett som är säkert, nej inga tvivel alls här, nepp inte det minsta, absolut noll ja då i tvivel.. du är enormt vacker, ja förbannat härligt vacker.

Dig skulle varje man få gå på charmkurs hos..

Vem vet kära kaponjär.. Drömmar blir ju ibland till verklighet...

Fast denna vackra kvinna är ju numera extremt exklusiv...

Men ditt inlägg va ju helt klart värt ett avbrott i semestern...
  • Anonym (Mamita)
    killen skrev 2015-03-18 18:25:33 följande:

Snäll du e som skickar sån fin bild från din semester. Du e me saknad.

Åh, tack så mycket!
  • Anonym (Mamita)
    Beverly Marsh skrev 2015-03-18 18:21:52 följande:

Många som kom tillbaka idag

Saknar vissa dock! Var är Pilen och Borka tex? Kom tillbaka hörrni!

Och Quexet...