• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Pillare
    virrisen skrev 2015-03-19 13:09:22 följande:

Lite bröst idag... :)

Du är ju fin, som vanligt.
  • Jonte71
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 17:16:21 följande:

Jonte71 skrev 2015-03-19 16:47:22 följande:
    Helt OK för mig!
    Som jag skrev förut gillar jag våren och den var än bättre med din vackra bild!
    Tack snälla du! Kyss
    Våren är bästa årstiden, allt blir lite ljusare o lättare på våren! SoligHaha, nja, vet nog ett helt gäng med folk som skulle misstycka! Skrattande

Jag älskar våren. Den är grym, fast det är du med och du vet att jag tycker det! Jag kan tänka mig fler som skulle misstycka men jag struntar i dem när jag sitter här och ler! Solig

Trevligt att ha dig åter
  • Anonym (Quexet)
    joooli123 skrev 2015-03-19 19:25:30 följande:

Vad goa ni är :)

Fler bilder samma dag... Är det inte bara torsdag??! DrömmerTungan ute
    killen skrev 2015-03-19 19:37:06 följande:
    De gör jag :) haha sjunger aldrig nykter :)
    INTE jag heller! o i vanliga fall inte heller när jag är berusad! Flört
    Jonte71 skrev 2015-03-19 19:49:08 följande:
    Jag älskar våren. Den är grym, fast det är du med och du vet att jag tycker det! Jag kan tänka mig fler som skulle misstycka men jag struntar i dem när jag sitter här och ler! Solig

Trevligt att ha dig åter
    Våren är som sagt underbar! Första grillningen, första glaset rosé i solen, allt det gröna som börjar komma! Ja underbar helt enkelt! {#emotions_dlg.flower}

Hahaha, du gav mig ett litet leende! Flört
    Kul att vara "saknad"! Kyss
  • Anonym (Quexet)
    joooli123 skrev 2015-03-19 19:25:30 följande:

Vad goa ni är :)

Fler bilder samma dag... Är det inte bara torsdag??! DrömmerTungan ute
    killen skrev 2015-03-19 19:37:06 följande:
    De gör jag :) haha sjunger aldrig nykter :)
    INTE jag heller! o i vanliga fall inte heller när jag är berusad! Flört

Trevligt att ha dig åter
    Våren är som sagt underbar! Första grillningen, första glaset rosé i solen, allt det gröna som börjar komma! Ja underbar helt enkelt! {#emotions_dlg.flower}

• Mattias39
    virrisen skrev 2015-03-19 19:37:10 följande:
    Haha, nä inte så lite kanske... ;) Men de är på riktigt, och gör sig därför allra bäst i liggande ställning efter barn, amning osv, hahaha :)
    Tror det mesta av dig klarar sig väldigt bra i alla möjliga lägen och ställningar
  • Jonte71
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-19 20:27:03 följande:

Trevligt att ha dig åter

Jag håller med om allt du skriver om våren men du glömmer en sak, det är lättare att spana in alla vackra kvinnor, se era härliga former när ni klär er vårigt!{#emotions_dlg.flower}

Bra du fick ett leende och du har varit saknad! 

KRAM!Kyss
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-19 20:27:05 följande:

Fler bilder samma dag... Är det inte bara torsdag??! INTE jag heller! o i vanliga fall inte heller när jag är berusad! Våren är som sagt underbar! Första grillningen, första glaset rosé i solen, allt det gröna som börjar komma! Ja underbar helt enkelt! 

Hahaha, du gav mig ett litet leende! 

Kul att vara "saknad"! 

Du får sjunga igen för mig när jag fyller år :p
  • Anonym (Quexet)
    Jonte71 skrev 2015-03-19 20:58:44 följande:
    Jag håller med om allt du skriver om våren men du glömmer en sak, det är lättare att spana in alla vackra kvinnor, se era härliga former när ni klär er vårigt!{#emotions_dlg.flower}

Bra du fick ett leende och du har varit saknad! 

KRAM!Kyss
    Haha, den lilla detaljen har jag inte tänkt på, kanske var därför jag glömde den?! Drömmer

Jag har saknat er alla underbara här också (kanske var därför jag bara kunde hålla mig borta en o en halv vecka?!) Kyss
    killen skrev 2015-03-19 21:05:20 följande:
    Du får sjunga igen för mig när jag fyller år :p
    Haha, då hoppas jag att du fyller en onsdag eller lördag! Skrattande I värsta fall får jag väl hälla i mig en rom på "fel dag" bara för din skull! Flört
    Pillare skrev 2015-03-19 21:17:05 följande:

Quexet, allt bra?

Haha, ja nu har jag ju hittat tillbaka, så nu är allt bra igen! Solig

• Pillare
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-19 21:27:25 följande:

Haha, ja nu har jag ju hittat tillbaka, så nu är allt bra igen! 

Utmärkt! Undrade en stund om jag var förmycket 'på', typ.