• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Pillare

Har fan ingen aning vad alla pratar om här.

• Anonym (Första)
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 11:56:29 följande:
    Jäkla lyx. Ibland ångrar jag att jag tackade me till erbjudandet om att hyra ett hus jämte skolan haha. Praktisk juh. Men man fick inte ja hund där och jag vill inte göra mig av med en frisk och bra hund när jag faktiskt har ett hem redan.

Haha ja jag tyckte det var lite fyndigt. Bra det så slipper jag leta upp min gudomliga vrede och bla bla bla halleluja.
    Haha, ja den gudomliga vreden vill man ju inte bli utsatt för!  
    Jag förstår att ni inte ville göra er av med hunden! Något sånt har inte vi hört, fast det är ju några hus emellan o ska jag vara riktigt ärlig så ser jag inte cykelparkeringen, för det står en sporthall ivägen för den! Tungan ute
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 11:58:59 följande:
    Sant, allt är ju relativt och beror ju på hur man definierar enkelt tex. För mig är det enkelt, för jag är usel på att föreställa mig och låtsas vara någon eller något jag inte är. Dessutom hade jag inte kommit ihåg vad tusan det var jag hade låtsas vara och till vem. Så livet hade helt klart blivit mer komplicerat om jag försökte vara någon annan än just den jag är.

Ja jag har testat i korta stunder osv men jag når en gräns och sen exploderar jag formligen rakt ut.
    Hahaha, jag förstår vad du menar! Jag försökte vara snäll o omtänksam en gång, men syrran genomskådade mig direkt o sambon var nära att ringa läkaren!  

Det bästa är att vara sig själv, det finns ju redan så jäkla många andra! Tungan ute

• Anonym (Första)
    Anonym (Tompa) skrev 2015-03-19 10:52:40 följande:
    Det här är verkligen ok! Vilken jävla rumpa! ;)
    Vilken tur att det var okej! Flört
  • Anonym (Första)
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 11:31:13 följande:
    Wow helt ljuvlig!! * applåderar och busvisslar *
    Oooh tackar, kan inte annat än bli lite generad när "Häckguden" ger en rumpkomplimang! Skäms   Solig
  • Anonym (Första)
    Pillare skrev 2015-03-19 12:01:13 följande:

Har fan ingen aning vad alla pratar om här.

Hehe, tråden har vaknat till liv igen! Man måste gå flera sidor bakåt för att hänga med nu igen!
  • Pillare
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 12:19:05 följande:

Hehe, tråden har vaknat till liv igen! Man måste gå flera sidor bakåt för att hänga med nu igen!

Nä, tror inte jag ska ta del. Vill ju inte förstöra allt åt alla.
  • Anonym (Första)
    Pillare skrev 2015-03-19 12:21:52 följande:
    Nä, tror inte jag ska ta del. Vill ju inte förstöra allt åt alla.
    Haha, ja vad du väljer att göra är ju faktiskt helt upp till dig!  
  • Aros02
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 11:58:59 följande:

Sant, allt är ju relativt och beror ju på hur man definierar enkelt tex. För mig är det enkelt, för jag är usel på att föreställa mig och låtsas vara någon eller något jag inte är. Dessutom hade jag inte kommit ihåg vad tusan det var jag hade låtsas vara och till vem. Så livet hade helt klart blivit mer komplicerat om jag försökte vara någon annan än just den jag är.

Ja jag har testat i korta stunder osv men jag når en gräns och sen exploderar jag formligen rakt ut.

Haha! Nä det e ju inte bra att gå runt som en vandrande tryckkokare förståss! Men vi kanske ska kväsa den här diskussionen om varande (sig själv) i sin linda annars kommer jag locka ur dig långa textsjok av filosofiska utläggningar här i HK tråden av alla ställen Det har ju hänt förr! ;)

Nej posta fler rövbilder istället så ska jag skriva nåt tänkvärt om dem! :)
  • Anonym (Tompa)
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 12:16:46 följande:
    Vilken tur att det var okej! Flört
    Ja eller hur?!?! ;)  Du får gärna fortsätta! Solig
  • Anton Chigurh
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 08:38:18 följande:
    God morgon. Love bites så vet ni smile2.gif
    php5pzgUg48950.jpg

Det där är en röv som heter duga. Riktigt vacker, HäckisGlad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.