• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anton Chigurh
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 08:33:12 följande:
    Nej om man skulle pallra sig upp ur sängen någon gång idag också kanske?! Flört

(Inte samma klass som "Baralillajag", men lite vårkänslor i alla fall!) 

Ha en underbar torsdag allihopa, för imorgon är det fredag! Solig
    "Inte samma klass

HELVETE alltså, du håller ju absolut toppklass, Försten, du skall inte jämföra dig med andra, du är för....jävla....vacker.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Tompa)
    virrisen skrev 2015-03-19 13:09:22 följande:

Lite bröst idag... :)

*Applåderar* Fantastiskt!  Fin färg på toppen också! ;)
  • Ben66

Det där är inte lite bröst, det är massor av bröst. Härliga och superfina

• Anton Chigurh
    Du är en jävligt grann kvinna, Virris, vackra bröst, och en perfekt midja på det.Glad

php1DhO0X11140.jpg
  • Mattias39
    Verkligen inte bara "lite bröst"....
    Sexig bild på läcker tjej...kan inte bli så mycket bättre tycker jag!!
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-18 18:42:39 följande:
    Och Quexet...
    Tack underbara du! Hjärta

Bara för det var jag tvungen att komma tillbaka! Kyss 
    Får se om jag blir insläppt i dom andra trådarna igen nu när jag också har haft "semester" ett tag?! Flört
  • Pillare
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-19 13:25:20 följande:

Tack underbara du! 

Bara för det var jag tvungen att komma tillbaka!  

Får se om jag blir insläppt i dom andra trådarna igen nu när jag också har haft "semester" ett tag?! 

Är du tillbaka i din gamla då?
  • Pentra
    Pillare skrev 2015-03-12 08:45:23 följande:
    Vadå "på fel ställe"? Alltså var den på ryggen? På armen? Din bakdel är fin, låt inte nån annan säga annorlunda.

Den satt tydligen för högt upp och var för djup enligt honom... o_O ... Din komplimang piggar verkligen upp. Tack! Kram.
    Anton Chigurh skrev 2015-03-12 08:51:54 följande:
    Jag tror mig veta vad den doktorn hette du var hos, Pentra, det finns vissa doktorer som har en vidrig människosyn, som tar chansen att mobba så fort dom ser någon dom inbillar sig är mottaglig.... Bry dig inte, UNDERBARA kvinna, du har en gudomlig svank, du ÄR en gudomlig kvinna. Tro inget annat, Pentra. låt ingen annan försöka inbilla dig något som är ren lögn.  Ha en riktigt skön dag. Kram //Anton

Tack för dina vackra och värmande ord. Blir överväldigad, glad och förlägen på samma gång. Kram.
    ÄngDal skrev 2015-03-12 14:21:42 följande:
    Oj, tråkigt att höra, menade doktorn att svanken var orsaken till dina problem? Jag förstår att du blev ledsen *kram* för visuellt är din svank helt grymt vacker och så väldigt kvinnlig och sexig, svanken får ju din redan spektakulärt välformade rumpa att kliva upp på tiopoängsnivån och ta emot guldmedaljen i grenen "Erotisk läckerbit". Hela du är formfulländad, allt en man eller kvinna kan drömma om och önska sig.

Ja, läkaren (företagsläkaren) försökte få min svank till att vara anledningen till mina andra ömma ställen. Men så visade sig inte vara fallet. Två veckor efter att jag fick en annan arbetssyssla så var nämligen nästan alla smärtor borta. Men vägen dit var lång och eländig. ... Tack för alla dina vackra rosor. Känns som att jag fick fler än vad jag vårda. Utseendemässigt ser jag mig själv som ganska vanlig, ja, tom tråkig ibl... Kram.
    Borkason skrev 2015-03-12 21:36:30 följande:
    Fy fan... Som vårdgivare vill jag säga att läkare som inte har vett att bemöta patienter på rätt sätt borde skjutas... med chimpansbajs! Byt läkare!

Ja, det hade ju varit en lösning. Ja, jag blev faktiskt bättre även av att inte tvingas besöka den läkaren mer. Kram. ... ... Tack ni alla stöttande underbara vackra medmänniskor! ... /Pentra
  • Underhill

Virrar o pirrar :)...ser mysigt och avslappnat ut...sweet in pink :)
    E vi överens så kör vi