• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Jonte71
    Anonym (Första) skrev 2015-03-18 20:01:50 följande:
    Jag tycker vi kan säga att det är vår nu? Solig
    straight arrow skrev 2015-03-18 19:16:34 följande:
    Någon kallade på mig?
    Helt OK för mig!
    Som jag skrev förut gillar jag våren och den var än bättre med din vackra bild!
  • Jonte71
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 08:33:12 följande:

Nej om man skulle pallra sig upp ur sängen någon gång idag också kanske?! Flört

(Inte samma klass som "Baralillajag", men lite vårkänslor i alla fall!) 

Ha en underbar torsdag allihopa, för imorgon är det fredag! Solig

Det hade varit än bättre att du låg kvar och jag gjorde dig sällskap! Solig
  • killen
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 13:53:03 följande:

Råkade visst ta bort mitt rumpbidrag tidigare (?) Redan förvirrad fast det inte änns är fredag, hur ska detta sluta? 

Kastar in samma igen i alla fall! 

va de för jag inte hann se den innan? :p lika fin som vanligt. E de vin ikväll eller? :D
  • joooli123
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 13:53:03 följande:

Råkade visst ta bort mitt rumpbidrag tidigare (?) Redan förvirrad fast det inte änns är fredag, hur ska detta sluta? 

Kastar in samma igen i alla fall! 

Fy fasen vad het du är!!
  • Anonym (Första)
    Pappman skrev 2015-03-19 16:05:30 följande:
    Mm en silverinpackad stjärt är inte dumt det.
    Haha, ja man måste packa in den i något, o den gången var det silver! Flört
    Jonte71 skrev 2015-03-19 16:47:22 följande:
    Helt OK för mig!
    Som jag skrev förut gillar jag våren och den var än bättre med din vackra bild!
    Tack snälla du! Kyss
    Våren är bästa årstiden, allt blir lite ljusare o lättare på våren! Solig
    Jonte71 skrev 2015-03-19 16:48:46 följande:
    Det hade varit än bättre att du låg kvar och jag gjorde dig sällskap! Solig
    Haha, nja, vet nog ett helt gäng med folk som skulle misstycka! Skrattande
    killen skrev 2015-03-19 16:52:39 följande:
    va de för jag inte hann se den innan? :p lika fin som vanligt. E de vin ikväll eller? :D
    Ja, jag kände på mig att du hade missat den, så det var bara att posta igen! Bara för din skull vetty! Tungan ute
    Det är onsdagar som är tjejkvällarna med vin o glass. Så du är en dag sen. Flört
    joooli123 skrev 2015-03-19 16:57:59 följande:
    Fy fasen vad het du är!!
    Tack snälla, du la inte upp en så dålig bild du heller! Solig

• Anonym (Quexet)
    Pillare skrev 2015-03-19 13:27:13 följande:
    Är du tillbaka i din gamla då?
    Nej, det går inte att ta samma namn igen.
  • killen
    Anonym (Första) skrev 2015-03-19 17:16:21 följande:

Haha, ja man måste packa in den i något, o den gången var det silver! Tack snälla du! 

Våren är bästa årstiden, allt blir lite ljusare o lättare på våren! Haha, nja, vet nog ett helt gäng med folk som skulle misstycka! Ja, jag kände på mig att du hade missat den, så det var bara att posta igen! Bara för din skull vetty! 

Det är onsdagar som är tjejkvällarna med vin o glass. Så du är en dag sen. Tack snälla, du la inte upp en så dålig bild du heller! 

Så snäll du e bara för min skull :) e de för jag vart lugn på sistone. Jag märkte inte av nåt vin igår. :p måste va därför jag e sen :)
  • killen
    virrisen skrev 2015-03-19 13:09:22 följande:

Lite bröst idag... :)

Trevligt :) fin bild. :)
  • Pillare
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-19 17:22:22 följande:

Nej, det går inte att ta samma namn igen.

Ge mig detta nu också då.

Och jag försökte fråga din kille om han bygger dom själv, eftersom ni svarar inte kan du snälla fråga honom detta?