• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Lilla enhörningen)
    Mattias39 skrev 2015-03-24 13:49:07 följande:
    Ok då...BARA för din skull... smile2.gif
    Snyggt snyggt snyggt!
  • Mattias39
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-24 14:05:07 följande:
    Snyggt snyggt snyggt!
    Tack "Ponnyn"...
  • Neol
    Mattias39 skrev 2015-03-24 12:17:14 följande:
    Gör som Neol, 6:an...upp med en bild...
    Japp, eller kanske inte... Önskar nog att hon bara vill ha mer, mer och mer...Oskyldig
  • Mattias39
    Neol skrev 2015-03-24 14:14:49 följande:
    Japp, eller kanske inte... Önskar nog att hon bara vill ha mer, mer och mer...Oskyldig
    En omättlig kvinna menar du..?
  • Maricarol
    Mattias39 skrev 2015-03-24 13:49:07 följande:
    Ok då...BARA för din skull... smile2.gif
    Ojojoj, nu blir det bara svårare och svårare och koncentrera sig på jobbet!Tyst  Kiitos paljon,Mattias!Kyss
    Try me!FlörtKyss
  • Maricarol

Jahapp, man ska inte logga in på det sättet som jag precis gjorde, upptäckte jag nu. Tyst damn...

• Mattias39
    Maricarol skrev 2015-03-24 14:58:49 följande:
    Ojojoj, nu blir det bara svårare och svårare och koncentrera sig på jobbet!Tyst  Kiitos paljon,Mattias!Kyss
    Try me!FlörtKyss
    Bra att du får lite att tänka på..inte bara jobb...
    Men hörrudu...NU är det väl ändå din tur!?
  • Neol
    Maricarol skrev 2015-03-24 14:58:49 följande:
    Try me!FlörtKyss
    Mmmm... jag provar mer än gärna och hoppas verkligen att jag inte kommer klara av att tillfredställa dig för att du bara vill ha mer Oskyldig... Pillares förslag är väl inte så mycket att tveka på eller. Bara att haka på in i den tropiskt fuktiga värmen som väntar på dig... Kyss
  • Anonym (Lilla enhörningen)
    Mattias39 skrev 2015-03-24 14:12:37 följande:
    Tack "Ponnyn"... smile1.gif
    säger bara sanningen min käre vän.....nu galopperar den här lilla enhörningen ut från tråden igen med glittret flygande efter mig ;)
  • Neol
    Maricarol skrev 2015-03-24 15:03:05 följande:

Jahapp, man ska inte logga in på det sättet som jag precis gjorde, upptäckte jag nu. Tyst damn...

Du kan rapportera dina egna inlägg till FL så plockar de bort dem om du vill undvika att få oönskade inboxmeddelanden. Annars så fanns det ju inte direkt mycket intressant att se i din profil haha, inte för mig i alla fall.