• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Neol
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-25 13:11:23 följande:
    Vackert Neol....vackert!  Solig
    Tack tack Enhörningen!! Har inte hunnit korsförhöra Mattias än. Skall du inte ta och inboxa mig och avslöja mysteriet om den lilla enhörningen för mig istället Flört... Du vet nog hur nyfiken jag blir Oskyldig
  • Aros02
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-25 09:27:40 följande:

Blommigt var det va?! 

Wow jäklar Quexet, vilken bild! En riktig fullträff!! Bröstkorgen, magen, övergången till låren.. tuttarna.. Förhöjningarna, urskålningarna..

Har egentligen bara en invändning.. Har du inte dragit upp blomman för långt?
  • Mrs Okänd
    Neol skrev 2015-03-25 12:45:24 följande:
    Dagens hjärtstartare...

Men vad är det för sladd??
  • Neol
    Mrs Okänd skrev 2015-03-25 13:18:29 följande:
    Men vad är det för sladd??
    Laddsladden... Jag är en hubbot vet du Oskyldig. Ladda mig och sätt på mig så har du en trogen vän för livet Obestämd...kanske..
  • Mrs Okänd
    Neol skrev 2015-03-25 13:21:45 följande:
    Laddsladden... Jag är en hubbot vet du Oskyldig. Ladda mig och sätt på mig så har du en trogen vän för livet Obestämd...kanske..

Ah...och trycka på rätt knappar....Skrattande 
  • Anonym (Lilla enhörningen)
    Neol skrev 2015-03-25 13:15:38 följande:
    Tack tack Enhörningen!! Har inte hunnit korsförhöra Mattias än. Skall du inte ta och inboxa mig och avslöja mysteriet om den lilla enhörningen för mig istället Flört... Du vet nog hur nyfiken jag blir Oskyldig
    en liten enhörning avslöjar sig aldrig!  Drömmer
  • Neol
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-25 13:32:25 följande:
    en liten enhörning avslöjar sig aldrig!  Drömmer
    Inser du vad du kommer utsätta Mattias för....Demon
  • Anonym (Quexet)
    Pillare skrev 2015-03-25 09:35:29 följande:
    Absolut vackert.. :)
    Tack så mycket snälla du! Glad
    Underhill skrev 2015-03-25 09:54:00 följande:
    No worries beautiful ;)
    Haha, så bra då! Skrattande
    Anonym (:) 6) skrev 2015-03-25 09:54:11 följande:
    God morgon snygging!Skrattande
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-25 09:27:40 följande:
    Blommigt var det va?! Drömmer
    Vilken fin kropp!Skrattande
    Tack vackra du! {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Lilla enhörningen)
    Neol skrev 2015-03-25 13:35:06 följande:
    Inser du vad du kommer utsätta Mattias för....Demon
    äsch då, han överlever nog......hoppas jag Förvånad
  • Pillare
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-25 13:50:30 följande:

äsch då, han överlever nog......hoppas jag

Men du får väl avslöja nu, annars kommer han svimma av stress!