• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-24 19:09:07 följande:

Hmm, ja o det gör den tydligen fortfarande...  

Ja folk är lite tråkiga ibland! Tack så mycket underbara Zacken! Det tackar vi för! 

Ja jag väntar fortfarande xD sen försöker jag kpmma på tema för kvällen
  • Neol
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-24 19:18:43 följande:
    Haha, ja låtsasköra är jag ganska duktig på! Tycker du kan behålla hedersuppdraget som hjärtstartare, så kan jag hoppa in som standin om det skulle behövas. (Vilket inte kommer hända så länge du postar ibland!) Flört
    FoxyAndDelightful skrev 2015-03-23 23:13:36 följande:
    Wow, du ser ut att vara fin form :) Jättevacker!
    Tack så mycket snälla du! SoligTack snälla Mattias, o det är en helt underbar färg! Solig
    Polis123 skrev 2015-03-24 09:00:03 följande:
    Vilken bedårande bild!!! Galet läcker
    Tack så mycket underbara! GladJahaja, nu lägger man upp bilder o tar bort dom direkt? Hur ska du då kunna vara någon trådräddare?!

Jo men alltså jag la upp den bilden som en hjärtstartare här men patienten ryckte inte ens till. Så då kände jag att den var så värdelös att jag tog bort den efter att inget hänt på en timme. Men jag  la ju upp en annan lite senare när det kom lite protester från den där godbiten med en 6a med i sitt nick...

Är du dekadent, snuskig och syndig förresten??
  • Anonym (Quexet)
    Borkason skrev 2015-03-24 19:24:54 följande:
    Reprisbild kan jag bjuda på
    O vilken repris dessutom! Skrattande
    killen skrev 2015-03-24 19:27:05 följande:
    Ja jag väntar fortfarande xD sen försöker jag kpmma på tema för kvällen
    Jajaja, det är lite närmre ikväll än vad det var igår kväll i alla fall! Flört
    Hmm, tema för kvällen, för dig... Kommer du inte på något själv kanske jag funderar ut något jäkligt åt dig!
    Neol skrev 2015-03-24 19:29:07 följande:
    Jo men alltså jag la upp den bilden som en hjärtstartare här men patienten ryckte inte ens till. Så då kände jag att den var så värdelös att jag tog bort den efter att inget hänt på en timme. Men jag  la ju upp en annan lite senare när det kom lite protester från den där godbiten med en 6a med i sitt nick...

Är du dekadent, snuskig och syndig förresten??
    Nej ingen reagerade för alla damer fick troligen hjärtstopp! Drömmer Så när damerna väl kom till sans igen var bilden borta o alla trodde det var en dröm! Tungan ute
    Hmm, hur kunde jag missa att du lagt upp en till? Obestämd Så vi kan tacka 6:an för två karlbilder idag alltså?! Snart är hon uppe på min favoritlista! Skrattande

Oj vilka frågor i ett offentligt forum (där förhoppningsvis ingen annan än min sambo känner till mig!)

• Anonym (rnr)
    Neol skrev 2015-03-23 23:12:09 följande:

Okej, du låtsaskör med joysticken och jag lutar mig bekvämt tillbaka bakom ratten och svänger över i väggrenen... Enjoying the ride hehe....Haha tack! Funkar det så tar jag gärna åt mig hedersuppdraget som trådens egen hjärtstartare Ohhh me petite!! Det var mig en gammal favorit! Du är galet fin ju! Sen fattar jag iofs inte exakt vad det är du har runt midjan men det spelar ingen roll. Allt klär ju en bedårande skönhet som dig Tror du kan tjänstgöra som hjärtstoppare i den här tråden Kexet!! Eller någon annan form av stresstest av den manliga halvans hjärtfunktioner under stark upphetsning...

hej;) tack. Det är ett par pjyamashorts med lång snörning
  • Underhill
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-24 20:09:36 följande:

Jag hade lite sol hemma imorse! 

I morse igen ;)...fin fint :)
    E vi överens så kör vi
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-24 20:04:11 följande:

O vilken repris dessutom! Jajaja, det är lite närmre ikväll än vad det var igår kväll i alla fall! 

Hmm, tema för kvällen, för dig... Kommer du inte på något själv kanske jag funderar ut något jäkligt åt dig! Nej ingen reagerade för alla damer fick troligen hjärtstopp!  Så när damerna väl kom till sans igen var bilden borta o alla trodde det var en dröm! 

Hmm, hur kunde jag missa att du lagt upp en till?  Så vi kan tacka 6:an för två karlbilder idag alltså?! Snart är hon uppe på min favoritlista! 

Oj vilka frågor i ett offentligt forum (där förhoppningsvis ingen annan än min sambo känner till mig!)

Du får fria händer totaltorka idag xD
  • Jonte71
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-24 20:09:36 följande:

Jag hade lite sol hemma imorse! Solig

Det är inte glass jag blev sugen på nu trots solen! Solig
  • Anonym (Quexet)
    Underhill skrev 2015-03-24 20:26:18 följande:
    I morse igen ;)...fin fint :)
    Ibland har man tur med vädret! Solig
    killen skrev 2015-03-24 20:45:12 följande:
    Du får fria händer totaltorka idag xD
    VOLVO! Skrattande
    Jonte71 skrev 2015-03-24 21:50:48 följande:
    Det är inte glass jag blev sugen på nu trots solen! Solig
    Mmhmm, inte glass alltså?! Drömmer Glass som är så gott, o kallt kan ju alltid vara ett spännande komplement?! Oskyldig