• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Neol
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-24 15:16:02 följande:
    säger bara sanningen min käre vän.....nu galopperar den här lilla enhörningen ut från tråden igen med glittret flygande efter mig ;)
    Jag hann ju inte ens se vem du var.... Alla dessa mystiska kvinnor som cirkulerar kring Mattias hela tiden gör mig förvirrad...
  • Mattias39
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-24 15:16:02 följande:
    säger bara sanningen min käre vän.....nu galopperar den här lilla enhörningen ut från tråden igen med glittret flygande efter mig ;)
    Åh...läcker syn...
  • Mattias39
    Neol skrev 2015-03-24 15:17:41 följande:
    Jag hann ju inte ens se vem du var.... Alla dessa mystiska kvinnor som cirkulerar kring Mattias hela tiden gör mig förvirrad...
    HAHAHAHA....DET var nog att ta i, ja....
  • Anonym (Lilla enhörningen)
    Neol skrev 2015-03-24 15:17:41 följande:
    "den som söker långt bak i tråden skall finna...bara han har ett öppet sinne och ett skarpt intellekt"
  • Neol
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-24 15:24:54 följande:
    "den som söker långt bak i tråden skall finna...bara han har ett öppet sinne och ett skarpt intellekt"
    Långt bak i tråden hmm... Den här tråden har 103 000 inlägg. Om jag läser 1000 inlägg om dagen tar det ju faktiskt bara 103 dagar. Bara att sätta igång med andra ord. Tack för tipset ... Öppet sinne har jag i alla fall
  • Anonym (Lilla enhörningen)
    Neol skrev 2015-03-24 15:31:45 följande:
    Långt bak i tråden hmm... Den här tråden har 103 000 inlägg. Om jag läser 1000 inlägg om dagen tar det ju faktiskt bara 103 dagar. Bara att sätta igång med andra ord. Tack för tipset smile5.gif ... Öppet sinne har jag i alla fall smile5.gif
    haha du kan ju se om du kan få mattias att avslöja vem jag är.....önskar dig lycka till Solig
  • Anonym (Quexet)
    killen skrev 2015-03-23 20:44:05 följande:
    Nu ligger bollen hos dig xD

Synd inte fler hakat på :p
    Hmm, ja o det gör den tydligen fortfarande... Tungan ute 
    Ja folk är lite tråkiga ibland!
    Zack skrev 2015-03-23 20:56:43 följande:
    Väldigt läckert och sexig där Quex. Grym kropp helt enkelt :)
    Tack så mycket underbara Zacken! Solig
    SkeggFarfar skrev 2015-03-23 21:01:48 följande:
    Bjuder på en bild efter dagens pass. Skakis i handen så blev lite suddig men men. :)
    Det tackar vi för! Drömmer

• Neol
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-24 15:40:30 följande:
    haha du kan ju se om du kan få mattias att avslöja vem jag är.....önskar dig lycka till Solig
    Mmm skall göra ett försök... Annars kan du ju viska det direkt i mitt öra
  • Anonym (Quexet)
    Neol skrev 2015-03-23 23:12:09 följande:
    Okej, du låtsaskör med joysticken och jag lutar mig bekvämt tillbaka bakom ratten och svänger över i väggrenen... Enjoying the ride hehe....
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-23 19:42:42 följande:
    Måste vara det, tur att du finns o livar upp tråden lite igen! SoligHmmm... Nu är jag jättenyfiken på den bilden! GladVacker som vanligt! Glad

Haha tack! Funkar det så tar jag gärna åt mig hedersuppdraget som trådens egen hjärtstartare Ohhh me petite!! Det var mig en gammal favorit! Du är galet fin ju! Sen fattar jag iofs inte exakt vad det är du har runt midjan men det spelar ingen roll. Allt klär ju en bedårande skönhet som dig
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-23 19:51:46 följande:

Du får hålla till godo med den här "Killen" för det verkar som det kommer ta ett tag o få mina små änglar att somna ikväll! Tungan ute

Tror du kan tjänstgöra som hjärtstoppare i den här tråden Kexet!! Eller någon annan form av stresstest av den manliga halvans hjärtfunktioner under stark upphetsning...

Haha, ja låtsasköra är jag ganska duktig på! Tycker du kan behålla hedersuppdraget som hjärtstartare, så kan jag hoppa in som standin om det skulle behövas. (Vilket inte kommer hända så länge du postar ibland!) Flört
    FoxyAndDelightful skrev 2015-03-23 23:13:36 följande:
    Wow, du ser ut att vara fin form :) Jättevacker!
    Tack så mycket snälla du! Solig
    Mattias39 skrev 2015-03-24 07:16:15 följande:
    Helt otrolig kropp. mepetite!!! Du är en sån där tjej man inte tror finns...men som tydligen gör det!
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-23 19:51:46 följande:
    Du får hålla till godo med den här "Killen" för det verkar som det kommer ta ett tag o få mina små änglar att somna ikväll! Tungan ute
    Quexet...!! Skitsnygg bild och fantastisk färg på underkläderna! Du passar grymt bra i det! Men och andra sidan...en kropp som din passar i allt...!! På ngt sätt känns det som slöseri av resurser....En het,sexig,snygg tjej som är alldeles ensam...
    Du är jättesnygg!!

Tack snälla Mattias, o det är en helt underbar färg! Solig
    Polis123 skrev 2015-03-24 09:00:03 följande:
    Vilken bedårande bild!!! Galet läcker
    Tack så mycket underbara! Glad
    Neol skrev 2015-03-24 09:41:52 följande:

Godförmiddag....

Jahaja, nu lägger man upp bilder o tar bort dom direkt? Hur ska du då kunna vara någon trådräddare?!

• Anonym (Quexet)
    Mattias39 skrev 2015-03-24 13:49:07 följande:
    Ok då...BARA för din skull...
    Då är det 6:an vi ska tacka alltså?!