Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

NeedfulThings skrev 2014-09-06 10:42:33 följande:

Mysmorgon med bh på?! Ser obekvämt ut :P Se så, av med den nu. Så blir karlarna glada med ;)

Hur menar du? Kan du inte visa oss så alla får visualiserat hur det kan se ut?
  • Anonym (Kaponjär)

Ang borttagna bilder...

Varför blir ni förvånade och förbannade när ni bryter mot reglerna som är satta, jag tror inte det är folk som anmäler utan moderatorerna som satt ner foten på den utvecklingen tråden gått åt. Vissa dagar är det som nästan vilken porrsida som helst och det är ni som gjort själv till vad det är idag. Tänkvärt att skylla på andra när boven sitter en armlängd från fingerspetsarna!

• Anonym (Kaponjär)
    Celines Essence skrev 2014-09-06 13:59:02 följande:

Okej. Svårt faktiskt. Jag antar att mina bilder ingår i det du beskriver, men det är inte helt lätt. Ja iof kan man ju ta bilder i enkla underkläder rakt upp och ner, men man vill ju att bilderna ska vara fina. Därför har jag gjort de val jag gjort, men jag ska tänka på det du skriver om jag postar någon fler gång. Jag tar bort mina bilder nu i alla fall.

Nu behöver man ju inte vara så drastisk och i synnerhet när det absolut inte var ens syftat på dig. Utan till dom som visat kön här och gjort det till vad det är så andra råkar illa ut och att det blivit en hård miljö för dom som postar!
  • Anonym (Kaponjär)
    Celines Essence skrev 2014-09-06 14:39:05 följande:

Jag trodde på fullaste allvar att du menade mig eftersom jag var den som senast postat. Jag hade sexiga kläder och poserade väl utmanande kanske. Utöver det fick jag relativt nyligen en bild borttagen på min rumpa tagen lite snett nedifrån.(Inget av könet syntes)Jag blev förvånad över detta och skrev det också i tråden. Därför var jag övertygas om att du menade bla mig. Jag är inte inne så ofta så jag har missat kön som förekommit.

Kram

Celine

Haha...lätt att missförstå varandra ibland. Ville inte skriva så någon blev utpekad heller men ändå ge mitt perspektiv på vad som händer när det blir för mycket. Har blivit trist att nästan alla numera blir bortplockat men jag tror att det är för att stävja postarna och då råkar oskyldig som du ut för det.

Nu har jag sagt mitt om saken och hoppas på ett fortsatt postande från alla men att man håller rätt nivå på det så det inte blir värre med raderningarna.

Kram på dig Celine!
  • Anonym (Kaponjär)
    Påven Johanna skrev 2014-09-06 15:19:02 följande:

Säg som det är Kaponjär - det är bara snopparna du inte gillar. 

Ja det är väl sant då jag är heterosexuell, men det var väl inte det jag avhandlar här heller! Men tycker inte att kön vidare gör sig bra i ett forum där alla kan läsa oavsett ålder. Sålänge det är öppet så borde köns postarna tänka längre än vad som blivit gjort tidigare, kontentan är väl att tillslut så stänger familjeliv ner tråden pga att det blir för mycket arbete, vill vi hamna där eller följa dom regler som är satta?
  • Anonym (Kaponjär)
    blomkrukan01 skrev 2014-09-06 16:08:19 följande:

Precis! Det plockas ju bort bilder där man inte ens i närheten är på väg att visa kön.

Eller är det så att en sexig pose inte heller är tillåten längre?

Jag har fått några bilder borttagna med motiveringen att bilden syftar till att ha sex snarare ön att diskutera ämnet i tråden. Och nå vidare sex har jag då inte haft på bilderna. Om bågon stackare likställer mina bilder med att ha sex är det synd om den personen som uppenbarligen inte lyckats få till det själv. Suck

Men hur vet du inte att det är moderator som anser detta? Sen finns det väl utrymme för diskussion med supporten om man anser att man blivit felbedömd.

Men ni kan inte trolla bort vad som varit och till största del varför det har blivit som det blivit.

Provocerar man med att bryta regler så kommer andra i kläm, sedermera utgår en kollektiv bestraffning i form av strama tyglar. Andra som dig vill säga får äta upp det med raderade bilder. Får hoppas att vi får en annan utveckling för så här blir det ju inte kul för någon.
  • Anonym (Kaponjär)
    goaskalice skrev 2014-09-06 16:52:55 följande:

Du menar att Tantens bilder togs bort för att statuera exempel på något sätt?

Antagligen. Men det är vad jag tror.
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-09-08 18:21:39 följande:

Funderade på att lämna tråden och kanske söka mig till någon av dom slutna istället. Men nu sitter jag här och lusläser igen! Kan inte hålla mig borta

Och ja, så är ni ju så fina allihopa med så klart

Det vore högst trådkigt eller var tråkigt...hur menar du att en annan ska kunna få se dig?
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-09-08 22:04:16 följande:

Du kan ju inboxa mig *blink blink* Haha

Haha Hur gör man det?:-P
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Bilder) skrev 2014-09-09 16:48:12 följande:

Spöregnar ute idag. Längtar tillbaka till sommaren och fina kläder

Ser sommaren ut sådär så saknar jag den med! Annars så har det faktiskt varit sommarväder här så du är bra på fel ställe vid fel tidpunkt med fel klädsel eller rätt vid närmare eftertanke då jag inte alls tycker det där såg fel ut! Du är galet vacker i det där, snyggt med tjejer i klack och kjol...
Svar på tråden Helkroppstråden