Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

NeedfulThings skrev 2014-09-28 22:00:29 följande:

Trevlig söndag på er alla fina

Med den där bilden blir nog Måndagen att få ett litet jävla rosa skimmer över sig med! Fantastiskt så underbar din kropp är alltså, från topp till tå...från lår till hår! Ja gud ja...ghaaaa...ja gud ja, nej nu jävlar ska jag drömma snusk om dig...GODNATT!
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-09-29 18:15:02 följande:
    Bjuder på en påklädd bild idag! Min fina julklänning från 2011 Glad Och min något större bakdel Flört

Ja vad är en julklapp utan rimmet?

Bilden som sådan får en att tänka utanför lådan, ja mer ungefär som utan kläder men ändå i lack och läder. Ja jag sitter här trött, och du där i rött...ja som rosor, ja fan undrar om hon var utan trosor?Drömmer

Gudars alltså vilken underbart härlig tjej du är...Hjärta
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-09-30 21:32:26 följande:
    Bjuder på min utsikt från jobbet idag Solig Måste vara tråkigt att vara kille och inte ha sådan här trevlig vy varje gång man tittar ner Flört

Dig kan man inte annat än älska...alltså allt är ju så galet underbart så man tror ju knappt att detta finns på riktigt. Finns dåliga galenskaper och sen finns det dom där bra...du är bättre än dom bra, ja du är fan BÄST!Hjärta
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-10-01 20:54:26 följande:
    Bjuder på gårdagens jeans Solig

Meeen kanske lite tråkigt när alla andra lägger upp så fina bilder, så vi tar något lättklätt med Glad

Stumpan med rumpan putar med baken så hon håller mig vaken. Skrattande
    Dina bilder är ju för härliga...då jag är lite snurrig i planeten och är en stjärna så blir jag osökt att tänka på stjärttecken...skulle vara underbart en mörk dyster stjärnklar natt trevligt att titta upp mot himlen och kolla...mja på din himlakropp! Jag himla vackra kropp...ja herregud vad jag gillar den.Hjärta
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-10-02 17:52:35 följande:

Det var inte så att du var lite trött när du skrev det här? Flört Haha men tack hjärtat! Hjärta
    Stämmer...dock sådär skönt trött du vet!Solig
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-10-02 21:19:52 följande:

En liten fågel viskade i mitt öra att det var tuttorsdag

Jag viskar hellre andra saker i ditt öra!

Ungefär såhär...

Du är som ett pussel jag skulle vilja pyssla med i timmar, lägga ut bit för bit på din otroligt läckra kropp med mina varma fingrar. Motivet på pysslet...japp just pysslet skulle vara att få dina ben alldeles brännande och svaga i timmar efter hobbyn tagit kväller!

Jadu.. Du har tuttar du! Ser ut som härliga bakelser som bara väntar på att blir vidrörda av Kaponjärshänder och sensuella heta naggande kyssar! Ja jävlar ja...tjoho...
  • Anonym (Kaponjär)
    LostInTranslation skrev 2014-10-03 16:02:01 följande:

Äntligen ligger jobbet bakom mig också...... 

Okej en sedvanlig skitdag på jobbet alltså?
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-10-03 17:39:29 följande:
    Du raring får viska vad du vill i mitt öra Hjärta
    Haha...du är för härlig du!Hjärta Hmmm, ja man kan ju undra vad der skulle bli för meningar som du hade fått höra då...ja i värmen från min varma kropp och tunga men väldigt tysta andetag....
    Kanske...Du är vackrast i världen, vet du det? Eller...Plötsligt händer det!Drömmer
    Ja eller så blir det något helt annat som du skulle gilla!Solig
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Hmm) skrev 2014-10-05 01:19:35 följande:

Nej det vimlar inte av starka personer här... det vimlar av mycket osäkra människor som får en bekräftelse genom att få höra att deras kroppar duger. Duger till vad? Jo till onaniobjekt, jag vet inte om det kallas för starkt. En stark person vet sitt värde utan att behöva visa sin kropp och få uppmuntrade rop till den. Många av er har partners, vet dom verkligen om vad ni gör?

Eller frågan är kanske varför gör ni det utan er partners vetskap? Får ni inte den uppmärksammhet ni behöver hemma? Att ständigt endast bli bedömd av sin kropp är ytligt, dessutom om man tittar på vad killarna kommenterar här så säger dom hallejuja till varje kropp som visas, fet som smal. Inser ni inte att ni bara är objekt för div runkfantasier.

TYCKER SYND OM ER!

Du hakar verkligen upp dig kring onani du! Hur mycket här du själv egentligen hållit på till människorna i tråden?

Sen oavsett hur världen ser ut så kommer den aldrig att formas kring dig oavsett vad du tycker...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-06 10:56:40 följande:

Hahaha...jag lovar en helt vanlig k2/pillan/Dumspirospero bild alltså inget nytt som visades  

Häng där du, så står jag här.. (dock är det ju en repris, men det skiter vi i, vi låtsas att jag står här) vågar inte ta nån ny på jobbtoan, det är ju så många karlar som är här 

Medans du hänger där så kan du ju lika gärna ta en bild!!

Där jag bor har vi dörrar och går en och en!
Svar på tråden Helkroppstråden