Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

NeedfulThings skrev 2014-10-06 20:23:56 följande:
    Håll till godo Solig

/frusen NT
    Vilken kvinna alltså...ja alltså...ja alltså!
    Ja nu skulle man haft en björnfäll och en öppenspis att lockat med, men det har jag tyvärr inte! Men har ett varmt hjärta med brinnande intresse för vackra kvinnor som på bilden...ja det kan gå hett till om vi säger så!Hjärta 
    Ja du är ju så...så..ja vad är ordet jag letar efter? Aha...jo du är sådär såklart så fin så jag sitter med världens flin...aaaa...du läste rätt...wow va?Solig
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-10-06 22:21:00 följande:

Hade du haft det hade jag kommit bums! Men ja, så synd... får stanna hemma då

Huuu! Ja jag som precis började lufta kaponjärsfällen men ja då käpper jag skjortan igen då...sen ett erbjudande som jag tänkte lägga fram om en annan brasa är nog förgäves så jag låter bli.
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-10-07 22:07:54 följande:
    Säger god natt med en äldre men ej visad bild Glad

Natti natti raringar! {#emotions_dlg.flower}
    Du har då verkligen kopiöst sköna meloner...söta och runda, säkert en smaksak men jag älskar dom!Hjärta
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-10-12 18:51:37 följande:

Där är hon man satt just och tänkte på...du är då det underbaraste man kan vila sina Kaponjärsögon på! Tänk att få lägga sina händer på dom där axlarna eller armarna om din sjukt härliga midja och bara hålla om den där kroppen samtidigt som man viskade i ditt öra att den där satt som ett blomster på ett körsbärsträd en varm vårdag...men vill du så hjälper jag dig gärna ur den! Ja ungefär eller något sådant!

Du är då iaf en döm att se!Hjärta
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-10-12 21:13:06 följande:
    Jag kapitulerar! Jag går härmed i pension och tackar för mig och dig för alla vackra bilder och härliga leenden du gett!

Kram!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (NT) skrev 2014-11-23 19:23:27 följande:

Va många fina bilder man har missat under helgen! Ni är fina allihopa!

Kör en repris för er som är nya och kanske missat mig tidigare

Tänkte att jag hade gjort mitt här helt och hållet men vet du vad det här går ju inte att bara låta gå en förbi utan att smöra lite...

Du är då söt som aspartam och go som nybakta bullar du... Apropå bullar, nu blev jag kaffesugen...ska du ha en kopp te?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (NT) skrev 2014-11-24 17:44:25 följande:
    Har precis smällt i mig pangkakor, är mätt så jag exploderar! Ja du anar vart detta bär hän va? Jo till efterrätt så passar det bra att beskåda en pangbrud som många skulle vilja göra på smällen...

Du är då bra rackarns snygg du, men nu blev det kaffe om du undrar vad jag gör.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (NT) skrev 2014-11-27 20:25:50 följande:

Lite kallt i lägenheten så myssockor på!

Sen när blev knätofsar sexigt? Jo ikväll blev det och fint som fan måste jag säga, nästan ungefär som knäckebröd fast bättre då det är just du som står för bröna och jag för smöret...

Ja just det...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (NT) skrev 2014-11-27 22:11:01 följande:

Mycket mysigt Tack snälla Hihi Du gör ju mig generad, va snäll du är! Men jag tror nog du är fin du med Tack! Tack! Ja det gör jag Tack snälla Tack tack fina du!Fint som knäckebröd? Haha är det en komplimang raring? Hade jag inte haft mina sockar på så

Nu är det så att jag verkligen älskar knäckebröd och det ligger mig varmt om hjärtat...

Så ja det var nog den finaste kommentar du kunnat få...smulan!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Fröken) skrev 2014-11-28 17:32:13 följande:

Har tråkigt i bilkön på väg till jobbet så lägger upp en bild

Aha... Har funderat på att byta bil, vad hade du för bil, ser onekligen ut som en husbil?

Rätt åt dig, jag ska vara ledig jag! Ja man kanske ska kommentera bilden med kanske, har alltid gillat dina bilder detta är inget undantag.
Svar på tråden Helkroppstråden