Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

NeedfulThings skrev 2014-09-10 11:56:22 följande:

Bildbomb i form av repriser idag

Nästan så det smäller av med! Ja NeedfulThings är som Dynamit och TNT...ja man blir som glycerin i byxorna, räcker att skaka till lite med benet så är det kört sen! Eller nästan iaf...lite längre än så kan man hålla, men bra nog nära är ju nära nog...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Bilder) skrev 2014-09-10 19:40:40 följande:

En bild från förra hösten

Japp, gillar att ta selfies

Anonym (Bilder) skrev 2014-09-10 21:14:28 följande:

Tack snälla

Men jag ska sluta bomba er med selfies nu, det är ju mindre intressant än kroppen

Här har du en som uppskattar ett vackert ansikte lika mycket som om inte mer än en kropp. Man ser inte en kropp i ögonen, man pratar inte med en kropp.

Du har något så kopiöst vackra ögon!

Så fortsätt hemskt gärna.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (MeandMyself) skrev 2014-09-11 06:07:44 följande:

Godmorgon!

Godmorgon

Är det där på jobbet med? Börjar verkligen fundera på vad alla i tråden jobbar med som postar "på jobbet" osv. Snyggt iaf!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Bilder) skrev 2014-09-11 18:26:19 följande:

Ja det går ju inte köpa ett gulligt plagg utan att porra till det

10/10 möjliga kjollyft!

Tror din hjärna är en aningen pervers...det är min iaf, ska låta dom para sina tankar?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Bilder) skrev 2014-09-11 22:05:56 följande:

Tack tack Good to know!Tack! Jaså? Det brukar inte folk kommentera, men tack snälla Förlåt, det var inte meningen Aningen ja Hmm, och hur skulle det gå till menar du? Do tell

Vet inte...slå våra huvuden ihop kanske? Eller något annat...
  • Anonym (Kaponjär)
    Amys skrev 2014-09-12 11:12:58 följande:

Jag bidrar också med lite fredagskänsla och för att jag är på riktigt gott humör! Trevlig helg!!

Har alltid gillat fredagar och dom känslorna! Grymma bilder, skulle fasiken gjort sig bra i en almanacka!
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-09-12 21:06:47 följande:

Nakenmys framför spegeln. Lite suddigt men hoppas det går bra ändå

Alla goda ting är tre! Stämmer inte med dig för jag hittar 1000 goda saker på den där kroppen...

Magnifikt exceptionellt vacker...Jösses vilken tjej.
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-09-13 14:09:04 följande:

Det var inte bara mys framför spegeln igår

Gud...du är verkligen enastående vacker. Vackrare i mina ögon kan man inte bli, nu är det absolut inte illa menat åt alla andra fina. Du ligger varmt om hjärtat du!
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-09-13 17:02:43 följande:

Allt detta fina går ju inte svara på ens! Ni får en bild som tack

Sitter och kollar på guldgrävare på tv men lovar dom hittar inte detta guldkorn...vägra väska när man får något såhär vackert och dyrbart serverat mitt framför snoken! Du är totalt enastående underbar att vila ögonen på!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-09-13 22:13:24 följande:

Sitter och kollar på guldgrävare på tv men lovar dom hittar inte detta guldkorn...vägra väska när man får något såhär vackert och dyrbart serverat mitt framför snoken! Du är totalt enastående underbar att vila ögonen på!

Vaska inte väska *
Svar på tråden Helkroppstråden