• Anonym (.)

Helkroppstråden

Razz skrev 2013-04-23 16:42:25 följande:
    Jag vet flera kvinnor här på FL som i det tysta har roligt åt hans inlägg och tycker att det är som Philipsson säger ganska patetiskt att lovorda varenda kvinna som lägger upp en bild. Som kvinna måste man verkligen känna sig speciell att få en positiv kommentar av han.
    Jag håller med! Stör mig  på att han smörar för precis varenda kvinna som lägger upp bilder!
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • NOEL75
    Anonym (.) skrev 2013-04-24 18:32:29 följande:
    Jag håller med! Stör mig  på att han smörar för precis varenda kvinna som lägger upp bilder!
    Själv blir jag väldigt glad när jag ser så många uppskattande kommentarer och att det är så tydligt att alla faktiskt uppskattar komplimangerna hur överdrivna de än må verka ibland. Tror alla mår lite bättre av den positiva energin... Ja utom de små trollen som gömmer sig i buskarna då...
  • Anonym (.)
    NOEL75 skrev 2013-04-24 19:09:30 följande:
    Själv blir jag väldigt glad när jag ser så många uppskattande kommentarer och att det är så tydligt att alla faktiskt uppskattar komplimangerna hur överdrivna de än må verka ibland. Tror alla mår lite bättre av den positiva energin... Ja utom de små trollen som gömmer sig i buskarna då...
    Han smörar för VARENDA kvinna! Det spelar ingen roll hur dom ser ut. Gillar inte detta sliskiga beteende.  
  • Anonym (/)
    Anonym (.) skrev 2013-04-24 19:15:36 följande:
    Han smörar för VARENDA kvinna! Det spelar ingen roll hur dom ser ut. Gillar inte detta sliskiga beteende.  

Det är inte sant. Anton gillar inte feta fruntimmer, DÄR går banne mig gränsen!
  • Anonym (/)

Utgår från att kängan var till Anton - gubbslemmens okrönta konung

• Anonym ( )

Det är faktiskt sant. Det gör han inte.

• NyttNamn
    Anonym (/) skrev 2013-04-24 19:21:29 följande:
    Det är inte sant. Anton gillar inte feta fruntimmer, DÄR går banne mig gränsen!

Hmm.. Anton gillar inte feta fruntimmer, gillar som i tänder på, attraheras av... Det må väl så vara - alla har vi väl olika favoriter och preferenser... MEN, Anton är INTE otrevlig ens mot en tjockis, faktum är att han oftast har något trevligt och positivt att komma med även till den personen!! Tycker man då att det är smörigt, okej, men man kan ju också se det positiva i att någon faktiskt försöker sprida lite positivitet och uppmuntran även på familjeliv... Jag håller med Noel... O så behöver man väl inte ta allt på dödligt allvar? Se det roliga i det hela, om någon kommenterar - ta åt dig om du vill och känner att du behöver, eller låt bli helt enkelt... :)
    Äsch! /NN