• lilletrille

Helkroppstråden

Nanime skrev 2013-04-24 20:47:20 följande:
    nästan 20 kg på 1 år. Byxorna på bilden satt tight för 1 år sen. ALLA mina kläder blir för stora nu! Dags för ny garderob tror jag :P

nästan 20 kg på 1 år. Byxorna på bilden satt tight för 1 år sen. ALLA mina kläder blir för stora nu! Dags för ny garderob tror jag :P

Du e grym!
  • FjärilVingad73

Anton må gilla smala tjejer bäst, men han har alltid nåt gott att säga till alla! Och det är trevligt!

Till skillnad från en del annat man läser här...

• Saridian
    nästan 20 kg på 1 år. Byxorna på bilden satt tight för 1 år sen. ALLA mina kläder blir för stora nu!
    Dags för ny garderob tror jag :P

Trodde inte du kunde bli vackrare Nanime men du blir vackrare för var gång jag ser dig Flört
  • LightOnARainyDay
    nästan 20 kg på 1 år. Byxorna på bilden satt tight för 1 år sen. ALLA mina kläder blir för stora nu!

Vet hur det kännsGlad Gick ner 20 kg på 2 månader sommaren 2011 Allt blev för stort, blev tvungen att stor handla kläder XD
  • lollat
    Ja! SLÄNG BORT ALLT!

Det är det värsta man kan göra är att ta på sej massa för stora kläder direkt efter viktnedgång, då känner man ju att man har lite "svängrum" och tänker: "äsch, gör ju inte så mycket om jag äter den där pizzan, finns ju fortfarande plats i brallan".

• ander25k

Bra jobbat , jag går åt andra hållet , köper större kläder :) ,men kommer bli dyrt för oss att träna som vi gör :)
  • Anton Chigurh
    lilletrille skrev 2013-04-23 13:54:12 följande:
    Jag tycker att Anton är en fin kontrast till alla anonyma rövhål som försöker trycka ner andra människor. Mer kärlek och respekt är det ingen som dör av..
    ...........heartbeat.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    röderaff skrev 2013-04-23 11:31:04 följande:

Anton kanske är genuint intresserad av smink och mode. Det finns faktiskt en hel del män som är det. Tycker det är synd att kalla en man för fjolla bara för att han gillar traditionellt kvinnliga sysselsättningar. Är kvinnor fjollor i dina ögon Philipsson?  
    Lite grann av mode, ja, jag har ingen Armanikostym....än. Fast jag går oftast i Björn Borg kalsonger. Alltid något !!!

Intresserad av smink ???

Njaa, jag måste erkänna att jag uppskattar när en Dam har sminkat sig sådär lite lagom, lite rouge och kanske lite kajal ( heter det så, det däringa svarta runt ögonen ??? ) det kan göra ett vacker kvinna till en ändå vackrare kvinna. Jag diskuterar inte smink med Damerna eftersom jag egentligen inte begriper ett skit om det, men om raderna ovan innebär att jag är fjollig. So be it. Who gives a fuck....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lilletrille skrev 2013-04-23 21:00:27 följande:

Men man kanske skall släppa tanken och strävan efter att vara så mycket mer speciell än alla andra. Jag menar, jag är vad jag är oavsätt vad Anton eller någon annan kommenterar på min bild. Nu säger han att han menar vartenda ord han säger, och om det nu är så, ja då tycker jag att det är en fantastiskt bra egenskap han visar upp - det att kunna se skönheten i alla olikheter. Oavsätt om han kommenterar för att vara snäll eller för att han verkligen menar det han skriver så verkan han ha en fint hjärta och han vill uppenbarligen andra väl. Det är väl ändå bättre än att sprida skit och negativitet!?
    Jag säger aldrig nåt jag inte menar när det kommer till att kommentera kroppar och utseenden. Vore patetiskt...

• Anton Chigurh
    hösthjärta skrev 2013-04-23 23:10:59 följande:

Åhhh.... men lägg ner.
    Tänk att det är så många (främst män) som retar sig på Anton. Tycker att det finns några fler som är snabba med komplimangerna så fort det dyker upp nåt foto. Det är väl trevligt? Det här är ju trots allt en feelgood-trådGlad

Visst ler väl även jag framför skärmen när jag ser honom dela ut sina komplimanger till höger och vänster. Även vissa män får sin släng av herrns generösa slev .Flört  Visst är det väldigt transparent vilka kvinnor/kroppar som är hans favoriter. MEN! Han är även vänlig, generös och uppskattande mot de kroppar som kanske inte är hans ideal. Det är väldigt uppfriskande att en man kan se en kvinna som vacker oavsett om hon är "planka utan kvinnliga former" eller " ett äckligt jävla fetto som borde banta".

Nu kan jag ju bara svara för mig själv, men personligen skulle jag bli tacksam om någon skulle uppskatta mig/min kropp. Förresten, det kanske bara säger mer om mig än om honom.Obestämd

Ah, så då var det bara 2 goda råd på vägen: Har du inget snällt att säga så håll tyst, och sista ordet ska vara honom. Inte han. Enkel svensk grammatik.    
    Varför va snäll när du kan vara elak. Jag föredrar tvärtom. Det finns det många här på FL som inte gör !!!