• Anton Chigurh

Helkroppstråden

NyttNamn skrev 2013-04-24 19:44:50 följande:

Hmm.. Anton gillar inte feta fruntimmer, gillar som i tänder på, attraheras av... Det må väl så vara - alla har vi väl olika favoriter och preferenser... MEN, Anton är INTE otrevlig ens mot en tjockis, faktum är att han oftast har något trevligt och positivt att komma med även till den personen!! Tycker man då att det är smörigt, okej, men man kan ju också se det positiva i att någon faktiskt försöker sprida lite positivitet och uppmuntran även på familjeliv... Jag håller med Noel... O så behöver man väl inte ta allt på dödligt allvar? Se det roliga i det hela, om någon kommenterar - ta åt dig om du vill och känner att du behöver, eller låt bli helt enkelt... :)
    Lite så, NN, självklart har jag "min" favoritkropp när det kommer till Damer, men i första hand är det en trevlig attityd och personlighet som gäller, är Damen i fråga en jag klickar med så "ser" jag inte hennes eventuella övervikt, jag bryr mig inte ett dugg om den. Jag njuter precis lika mycket av umgänget med henne, övervikt eller ej. 

Men visst, i höladan kan jag uppskatta om damen har en smal vacker och vältränad kropp, mitt ideal, men jag njuter inte mer för det, ungefär som jag skulle äta en makalöst god kycklinglasagne på ett "arbetarhak" och äta exakt samma lasagne på en mysig, dyr restaurang. Lasagnehelvetet skulle smaka precis lika gott oavsett var jag åt den. Samma med Damerna och aktiviteterna i höladan.

Den som inte fattar liknelsen är fan mer än lovligt trög. Just saying......

Ha en underbar dag, NN......Solig

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    7 (sju ) på raken !!!

Är jag bra eller är jag bra...... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (Uppvinglare)
    Anton Chigurh skrev 2013-04-25 09:12:36 följande:
    Ajdå, det här var verkligen inte bra. Inte bra alls. Jag tror jag har upprört dig en aning, eller iaf påverkat dig såpas att du anser dig nödsakat till att skriva ett inlägg om mitt beteende, Fröken Anna, nåväl, som du säkert vet, så skiter jag högaktningsfullt i vad du och alla andra tycker om mig och mitt sätt att skriva, och framför allt i vad du anser om det jag skriver.

Och debattörer av din dignitet, Fröken, ser jag numera som lika intressanta som en rulle begagnat taopapper, så du behöver inte bemöda dig om att svara här, du kommer troligen inte få nåt svar. Men du får ha en bra dag.

Det där sista, du kan ju fundera på om jag verkligen menar det !!! 
    Uppenbarligen skiter du inte i vad andra tycker eftersom DU bemödar dig med att kommentera :)
  • Philipsson

Anton C. hittade fetstil, understruken och kursiv, och sen kan han bara inte låta bli...:)

• Anonym ( )
    Philipsson skrev 2013-04-25 11:00:32 följande:
    Anton C. hittade fetstil, understruken och kursiv, och sen kan han bara inte låta bli...:)
    Och hjärtan. Glöm inte hjärtan!
  • Anton Chigurh
    Philipsson skrev 2013-04-25 11:00:32 följande:
    Den tog visst rätt bra, den där sista.......chzygrin
  • Anonym (lillajag)

Seså sluta tjafsa nuTungan ute

Snart är det sommar så dags att plocka fram badkläderSoligSkål

• Anton Chigurh
    Anonym (lillajag) skrev 2013-04-25 11:54:50 följande:

Du är vacker som en soluppgång, LJ, helt otroligt...... Hjärta

Fast jag hade tänkt visa en vinterbild på mig, vi går ju mot vintern. Så sakteliga....
  • gladior
    Anonym (lillajag) skrev 2013-04-25 11:54:50 följande:

Håller med, inget tjafs nu! Underbart o se en vacker kvinna som är optimist! Sommar kommer nog...

• Anonym (lillajag)
    Anton Chigurh skrev 2013-04-25 11:57:48 följande:
    Du är vacker som en soluppgång, LJ, helt otroligt...... Hjärta

Fast jag hade tänkt visa en vinterbild på mig, vi går ju mot vintern. Så sakteliga....
    En sak i taget Anton! först ska vi klara av sommaren och hinna längta efter vintern, men lägg du upp en bild så kan vi börja längta redanKyss