Helkroppstråden
NyttNamn skrev 2013-04-24 19:44:50 följande:
Hmm.. Anton gillar inte feta fruntimmer, gillar som i tänder på, attraheras av... Det må väl så vara - alla har vi väl olika favoriter och preferenser... MEN, Anton är INTE otrevlig ens mot en tjockis, faktum är att han oftast har något trevligt och positivt att komma med även till den personen!! Tycker man då att det är smörigt, okej, men man kan ju också se det positiva i att någon faktiskt försöker sprida lite positivitet och uppmuntran även på familjeliv... Jag håller med Noel... O så behöver man väl inte ta allt på dödligt allvar? Se det roliga i det hela, om någon kommenterar - ta åt dig om du vill och känner att du behöver, eller låt bli helt enkelt... :)
Men visst, i höladan kan jag uppskatta om damen har en smal vacker och vältränad kropp, mitt ideal, men jag njuter inte mer för det, ungefär som jag skulle äta en makalöst god kycklinglasagne på ett "arbetarhak" och äta exakt samma lasagne på en mysig, dyr restaurang. Lasagnehelvetet skulle smaka precis lika gott oavsett var jag åt den. Samma med Damerna och aktiviteterna i höladan.
Den som inte fattar liknelsen är fan mer än lovligt trög. Just saying......
Ha en underbar dag, NN......