• Nanime

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-04-23 10:40:52 följande:
    Jag vet, varför tror du Damerna Älskar mig !!!
    Hjärta
  • Anton Chigurh
    FjärilVingad73 skrev 2013-04-23 10:39:42 följande:
    Eller du kanske?

Anton har sin stil, och vi är många som gillar den.

Har du problem med hans stil, läs inte. Bara ett tips... Obestämd
    Det är lugnt, FV, jag bryr mig lika mycket om Philipsson som jag bryr mig om pappret jag använt efter att jag torkat mig i röven....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • FjärilVingad73
    Anton Chigurh skrev 2013-04-23 10:42:44 följande:
    Det är lugnt, FV, jag bryr mig lika mycket om Philipsson som jag bryr mig om pappret jag använt efter att jag torkat mig i röven....
    Kyss
  • Anton Chigurh
    Amys skrev 2013-04-23 10:41:15 följande:
    Ska försöka Anton, för din skull. Gå och gör lite nytta nu då!!Kyss
    Tack, Amy, jag skall inte glömma detta....Hjärta

Nu......skall jag göra nytta. Tror jag.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-04-23 10:41:45 följande:
    Hjärta
    heartbeat.gif
  • Amys
    Anton Chigurh skrev 2013-04-23 10:40:52 följande:
    Jag vet, varför tror du Damerna Älskar mig !!!
    Det gör vi!! Hjärta
  • Philipsson
    Anton Chigurh skrev 2013-04-23 10:42:44 följande:
    Hahaha...du är som de där fjollorna i plugget, som alltid fick de finaste brudarna - som snackade smink med dem och hängde med dem när de provade kläder o.d. - och som vi andra hatade.

Dock, jag trodde inte fullvuxna män ägnade sig åt sånt för att få ligga...du bevisar motsatsen.
  • Amys
    Philipsson skrev 2013-04-23 11:02:48 följande:
    Hahaha...du är som de där fjollorna i plugget, som alltid fick de finaste brudarna - som snackade smink med dem och hängde med dem när de provade kläder o.d. - och som vi andra hatade.

Dock, jag trodde inte fullvuxna män ägnade sig åt sånt för att få ligga...du bevisar motsatsen.
    Du borde kanske öva på att vara mer snäll mot dina medmänniskor. Vara glad och positiv istället så kanske du med får dig ett skjut någon vacker dag när solen skiner.
  • Philipsson
    Amys skrev 2013-04-23 11:18:59 följande:
    Du borde kanske öva på att vara mer snäll mot dina medmänniskor. Vara glad och positiv istället så kanske du med får dig ett skjut någon vacker dag när solen skiner.
    Jag får knulla trots att jag inte prostituerar min personliget. Eller kanske "tack vare", vad vet jag.