Helkroppstråden
Ja med god morgon, för det är det verkligen!!!!
God morgon på dig med min sköna
Ja med god morgon, för det är det verkligen!!!!
God morgon på dig med min sköna
Det har du rätt :) Det är insidan som räknas och det är i denns hjärta man vill bli insläpp till :) Ursäkta att jag verkade ytlig vilket jag inte är :)
Kan man va annat än ytlig här inne? Är ju det tråden bygger på precis som Påven Johanna skriver. Men klart att jag önskar mer! :)
Så härligt det låter! Jag satte en deg på kalljäsning i gårkväll. Mina grabbar fixade den medan jag var ute å sprang.. Nu har jag stränga order om att inte komma ut i köket för de fixar frukost... Känner juridiken av nybakt bröd blandas med doften av stekt ägg å prinskorv... Mixen går för fullt jag hör fniss å skratt... Har jag tur blir det en smoothie till morsan...
Ja det är verkligen supermysigt att de vill vara i köket tillsammans dessutom... Min äldre son var nog strax över 4 när han började greja själv med sånt som inte kräver ugn , spis eller vassa knivar... Det finns ju så mycket fina kokböcker för små barn idag å vi har alltid ritat bilder till våra favoritrecept eller tagit bilder å lagt in i div. Appar så att de själva kan följa recepten utan att kunna läsa...
Haha va underbart!!! Min lilla höna har ju inte åldern inne för att husera sj i köket än..
Fantastiskt bild om jag inte redan kommenterat den..
Ja det är verkligen supermysigt att de vill vara i köket tillsammans dessutom... Min äldre son var nog strax över 4 när han började greja själv med sånt som inte kräver ugn , spis eller vassa knivar... Det finns ju så mycket fina kokböcker för små barn idag å vi har alltid ritat bilder till våra favoritrecept eller tagit bilder å lagt in i div. Appar så att de själva kan följa recepten utan att kunna läsa...
ÄNTLIGEN SÖNDAG!
Jag fullkomligt älskar söndagar. Den börjar alltid med en massa gos på morgonen för att sen fortsätta med spontanitet. Göra det vi känner för sen om det blir att tvätta eller bara fortsätta mysa hela dagen spelar ingen roll för det är SÖNDAG!
Får dock bli en repris i denna tråd då helgens bilder troligen inte får visas här!
Ja man känner sig otroligt ytlig, och vill man inte själv bidra officiellt med bilder så upplevs man (gissar jag) ännu ytligare. :(
Upp å hoppa nu! Himlen är skinande blå, frosten glittrar en ny dag har startat!!! Jag har varit ute på en härligt lång å frisk löprunda å just hunnit med en varm skön dusch...