Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

[quote=74608537][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 11:23:51 följande:[/quote-nick][/quote] Tjena tiger! Klöser du klona eller?

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 11:38:28 följande:

Tjena tiger! Klöser du klona eller?
    Brukar inte behöva klösa klorna [/quote] Säkert! Men blomsprutan åker fram om du börjar pinka in revir bara då att du vet, ja och kopplat med!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 12:16:18 följande:

Jag är inte mycket för revir, men det där med kopplat är nog mer min grej

Pinkerillan... Säg det istället till dom som får torka efter dig och inte mig! Ja nu menade jag ju inte som nöje utan som regelrätt bestraffning, du är ju pervers!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 13:21:03 följande:

Hahaha...kärt vuxen har många namn...ja jag kan ju inte förneka att jag är pervers och tydligen inte du heller hahahah,  samma plats? Samma ställe? Samma tid? 

Haha jag är en torrboll så det där köper ingen!

Haha nu har du drömt igen! Hur många gånger ska vi gå igenom det här, det är inte mig du har träffat det är någon annan, kanske någon av dom andra Kaponjärerna som vill vara mig.
  • Anonym (Kaponjär)
    Prinsessan 83 skrev 2015-01-04 13:01:45 följande:
    Härligt med sol ute Blir en löprunda idag Någon som ska med?

Den gamla: "Bättre ligga inne och slicka springa än vara ute och springa slinga". Passar nog huvudvärken bättre idag tror jag. Så få avböja och ta två Alvedon...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-04 14:36:43 följande:
    Jo nog syns det att du tränat en jävla tur att den landa just där och inte på andra ställen   Kan dela med mig av läppglansen om du vill ha! Kan även smörja upp andra ställen med läpparna, om det nu skulle behövas 

Bra min ytterdörr skriker och knarrar så jag får rysningar... valfett eller läppglans spelar ingen roll så kom och smörj du!
  • Anonym (Kaponjär)
    Amys skrev 2015-01-06 12:02:41 följande:

Hoppas alla haft en skön och lugn ledighet och bra start på det nya året. Kram på er. 

Här ser man "GOLDEN STATE" är uppe vid Klippigabergen sen så dalar blicken ner mot The Creek men för att stranda vid utsikten och det vackra långgrundet och strandkanten synonymt mer kännetecknas vid magen. Otroligt vilken mage du har, trivs som fisken i vattnet att kolla här... ja man blir riktigt på hugget.
  • Anonym (Kaponjär)
    Beverly Marsh skrev 2015-01-06 19:35:08 följande:

Hoppas alla har en trevlig kväll!

Glamoröst graciös, lite sådär vuxna ord men dom stämmer bra in på dig! Fy farao och hans följe, katten vad du är vacker ja man liksom stelnar till som en pyramid när man ser dig, ja permanentsrullen med för den delen av vissa bilder.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Jane Doe) skrev 2015-01-06 20:29:16 följande:
    Liknade du just din snopp vid en permanentrulle? En sådan som tanter har i håret alltså? De är otroligt små. Kanske bara en olycklig felskrivning? Pergamentrulle? 

Haha asg precis! Skriver på telefon så den måste nog ha ändrat på det! Men jag kan har en liten i kallingarna med... det förtäljer inte texten
  • Anonym (Kaponjär)
    Celines Essence skrev 2015-01-06 23:00:26 följande:
    Litet förtydligande... Jag menar att det måste vara det modigaste en man kan göra. Att likna kanonen (ni förstår vem som gett mig inspiration till det ordvalet ), vid en permanentrulle. Ja. Jag kommer inte på något modigare Att skriva på mobilen kan bli kul. Kallade Anton av någon besynnerlig anledning nyligen "pendeltåg" i ett försök att vara romantisk... Kanske inte mitt hetaste sms... Ursäkta OT inlägg.(ska bättra mig) Tittade egentligen bara in på er alla vackra människor...
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.

Ja då kan man iaf säga ska vi krulla lite ikväll med min permanentrulle! På håret att det blir lite vågat om man säger så!
Svar på tråden Helkroppstråden