Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Anonym (Jossan) skrev 2014-12-19 21:59:29 följande:
    He he "Röda" och "berörda". Snacka om nödrim. Lite som att rimma "bil" med "snask" eller "säl" med "hatt". Skulle jag få fortsätta på ditt rim skulle det bli något i stil med "..ja läppar så röda, så folks ögon må förblöda".....eller "ja läppar så röda, så man bara vill sära på benen och föda"
    Haha...nu är du elak, jag gjorde så gott jag kunde!Skrattande
  • Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2014-12-21 11:34:37 följande:

God morgon! 

Nu laddar vi för EMs sista dag! 

EMs? En Massa sex?
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (NT) skrev 2014-12-22 22:14:02 följande:

Lite färg kan väl pigga upp i tråden då

Underbart... ja alldeles fantastiskt underbart! Ser en klubba, blir osökt att tänka när den ligger så där på tungan. Har du spelat hockey någon gång?
  • Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2014-12-22 22:30:53 följande:

Underbart! Precis som det ska vara, en annan bäddar ju med stress... Ska ha över hela tjocka släkten...   

Perfekt tillfälle att tvångsbanta dom!
  • Anonym (Kaponjär)
    Celines Essence skrev 2014-12-23 09:46:45 följande:

Vill passa på att önska alla en god jul 

Får framföra en liten beklagan att du ständigt får ställas i relation till din partner, nämner inte namnet för tänkte att åtminstone du skulle få ett inlägg här på forumet som bara du var i centrum. Nu menar jag i välmening att du är du, han är han och ni är ni... ja du hänger nog med.

Nu till det sakliga, väldigt fin bild du bjuder på, liksom sprakar till lite i pärlorna som dom vore gjorda av stjärnstoft eller liknande, ligger även en romantisk ton över bilden i sensuell anda, steget är inte långt borta att börja tro på tomten kan jag säga... menar trodde romantiken var död sedan länge men du visar att den är mer levande än någonsin såhär 200 år senare, så tomten finns nog trots allt.

Så önskar tillbaka en God jul till dig med.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (NT) skrev 2014-12-24 10:59:12 följande:

God jul mina vänner

Nordpolens gudinna står sig vacker i sin glans undrar om fler än jag nästan måste ringa ambulans. Otroligt smakfullt för oss trådtrånare, otroligt smakfullt även för oss som är lite småförtjusta i dig med... ja jag tycker du har överträffat dig själv gånger tio...tusen upphöjt till oändlighet nummer 8 fast på sniskan, så härmed är du Omegan som heter duga!

Mmm...så sött så!

Ja iaf, god jul från mig och mina löss till er alla för nu ska vi klia vidare här...

Kram på dig, kram på er och framförallt kram på mig!
  • Anonym (Kaponjär)
    Quexet skrev 2014-12-28 14:07:31 följande:

Tack vackra du! 

-20 idag, vindstilla men ack så kärvt. Knarrar under skona, minipitt å panzarpung... ryker och om kåtflåset... alltså det här är ju inte kul! Nej är inte roligt alls alltså.
  • Anonym (Kaponjär)

Nej vad gör ni med tråden? Stefan Löfvéns "Käbbel" har aldrig passat så bra som här. Gick in här för att tjuvkolla lite men ni kan ni, trodde ni var lite småfulla och klätt av och kramades, men ni är ju spiknyktra nästan hela högen. Ja jag återvänder till kloakerna som den lilla pissråtta jag är men ni kan väl ropa i toan sen när ni börjar partyt!

• Anonym (Kaponjär)

Ja jo, en annan sak. Till er andra Kaponjärer i alla andra trådar. Det finns bara en, avsett hur mycket du postar så kommer du aldrig bli jag. Tror världen redan har nog av en som mig och vi behöver inte fler. Du sitter nog och fnittrar som en liten 14 åring men du tröttnar nog snart och inser att det inte var så kul trots allt. Jag har bara postat som Kaponjär här och så kommer det att förbli. Kul va???

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (NT) skrev 2015-01-01 23:23:03 följande:
    Modigt av dig :) Blir så imponerad av er som vågar visa! :)

Från det ena till det andra. Den bilden som blivit avmålad av dig är väldigt orättvis på många sätt, jag har varit privilegierad att verkligen fått lära känna dig och du är så totalt motsatsen av det där... Inte en gång så har du varit otrevlig mot mig, du har lätt att locka en till skratt och det är jävligt lätt att gilla dig. Nu skriver jag inte detta för att smöra, men jag anser att fan att du är underbar som person och önskar att fler kunde se det och inte haka upp sig på ord och formuleringar som inte passar den som läser. Är svårt att tvätta av en stämpel som man får tyvärr men problemet ligger mer på den som misstolkar och har fördomar än den som kanske råkat formulerat sig så inte alla förstår budskapet. Nej jag håller med faktiskt om kön, ja i ett öppet forum gör det sig väldigt dåligt och läser man ts så finns det ju markering kring detta. Så går man emot det får man nog tåla att höra faktiskt, sen den som tolkade att det var bilden du syftade på var nog bara dennes hjärnspöke som var pådrivande och inte det sakliga... Nu hoppas jag att alla här inne kan hålla en godare ton mot varandra, är tråkigt att se ett sönderfall av något som ska vara kul för alla inblandade inom ramarna som ts och familjeliv satt upp. Tack och hej...
Svar på tråden Helkroppstråden