• gabbe06

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-05-15 14:47:52 följande:
    Bjuder på lite jag med...

Med den bilden är giftpinnen ursäktad.
  • lollat
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-15 14:51:22 följande:
    Sluta titta då om det stör dig! Obestämd
    Din klyfta ser hur smaskig ut som helst och jag skulle gärna kunna nalla ett bloss från den ciggen.

Riktigt snygg 73:a! :) 
  • FjärilVingad73
    gabbe06 skrev 2013-05-15 14:54:53 följande:
    Med den bilden är giftpinnen ursäktad.
    lollat skrev 2013-05-15 14:57:19 följande:
    Din klyfta ser hur smaskig ut som helst och jag skulle gärna kunna nalla ett bloss från den ciggen.

Riktigt snygg 73:a! :) 

KyssKyss
  • Amys
    Anonym (Not) skrev 2013-05-15 14:52:17 följande:

Tråden är öppen för alla. Detta är ett diskussionsforum. Ingen klapp på axeln tråd.
    Varför väljer man att hänga i en tråd där det som skrivs och läggs upp bara irriterar en? Och om man nu ska påpeka något negativt kan man ju i alla fall göra det som icke anonym! Alla anonyma negativa kommentarer hamnar i sophögen under, "Vem fan bryr om vad du tycker?"
  • Nyfikne
    Anonym (Not) skrev 2013-05-15 14:49:18 följande:

Coolt att stå där med en cigarett? Not.
    Vem kan sluta att titta på dig?
    :) 

Vilken cigrarett förresten?
    oj, jag tittaden nog på annat  
  • Nyfikne
    Amys skrev 2013-05-15 14:59:20 följande:
    Varför väljer man att hänga i en tråd där det som skrivs och läggs upp bara irriterar en? Och om man nu ska påpeka något negativt kan man ju i alla fall göra det som icke anonym! Alla anonyma negativa kommentarer hamnar i sophögen under, "Vem fan bryr om vad du tycker?"
  • Anonym (Not)

Där placerar jag ditt inlägg
  • FjärilVingad73
    Nyfikne skrev 2013-05-15 14:59:27 följande:
    Vem kan sluta att titta på dig?
    :) 

Vilken cigrarett förresten?
    oj, jag tittaden nog på annat  
    Drömmer
  • lollat
    Dom tror att så kallade "neggningar" tar dom någonstans i kvinnolandskapet för dom läste det i en bok skrivet av en mansgris.  
  • villbusa

japp..... håller med dig.... o själv blir jag bara positiv av era härliga kroppar.......Skrattande