• Anonym (Jealous?)

Helkroppstråden

Anonym (w) skrev 2013-05-16 12:54:27 följande:
    Det står med att du ska hjälpa en medmänniska i nöd/kris/sjukdom osv...

Vari krisar hon? Och på vad sätt hjälper man en annan människa genom att trycka ned denne?
  • FjärilVingad73

Jag är fascinerad över att nån blir så provocerad över att jag står för min sexualitet!

Sen att vederbörande tror att det faktum att jag står för den innebär att jag pippar allt som rör sig är ju en helt annan femma.

Jag är den jag är - och jag står för det!
  • FjärilVingad73

Betackar mig "kristlig kärlek" BTW. Levde på tok för länge under det kristna oket...

Jag är den jag är - och jag står för det!
  • Anonym (Mymla)
    pink dolly skrev 2013-05-16 10:34:12 följande:

Påslakanet förstår du väl, eller är du dum?  
    Sånt påslakan har jag med!
  • Anonym (Arch Angel G)

Men lilla vän! Kanske jag kan hjälpa dig. Jätte tragiskt när såna som du tror att jorden är 6000 år. Som sagt.. Dom enda som med övertygelse kan påstå att 1+1=3...är en frälst alt obildad? Herre min gud som sagt! Varför är sex med flera människor ett problem? Menar jag har gett väldigt mycket kärlek och ofantligt många orgasmer till behövande. Är svensk mästare att ge fontänorgasmer. Något du förmodligen oxå skulle kategorisera som hokus pokus...men det är ju så lätt att slå fast sånt när man inte vet och förstår bättre. Jag är faktiskt van att bli kallad för mycket. Vanligast är "oh my god samt åh gud"...?  

When One Person Suffers From A Delusion It Is Called Insanity,
    When Many People Suffer From A Delusion It Is Called Religion.

• supernova01

Men lilla vän! Kanske jag kan hjälpa dig. Jätte tragiskt när såna som du tror att jorden är 6000 år. Som sagt.. Dom enda som med övertygelse kan påstå att 1+1=3...är en frälst alt obildad? Herre min gud som sagt! Varför är sex med flera människor ett problem? Menar jag har gett väldigt mycket kärlek och ofantligt många orgasmer till behövande. Är svensk mästare att ge fontänorgasmer. Något du förmodligen oxå skulle kategorisera som hokus pokus...men det är ju så lätt att slå fast sånt när man inte vet och förstår bättre. Jag är faktiskt van att bli kallad för mycket. Vanligast är "oh my god samt åh gud"...?  

When One Person Suffers From A Delusion It Is Called Insanity,
    When Many People Suffer From A Delusion It Is Called Religion.

** Love comes in squirts... **
  • Anonym (Arch Angel G)

...va roligt när man försöker vara anonym och fuckar upp det. Jaja... Jag bjuder på den! ;)

• Anton Chigurh

Har för mig, om du letar riktigt jävla noga, så står det också att alla som inte håller sin Gudadyrkan inom kristendomen skall dödas, gärna medels stening....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (w)
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-16 13:23:35 följande:
    Jag är fascinerad över att nån blir så provocerad över att jag står för min sexualitet!

Sen att vederbörande tror att det faktum att jag står för den innebär att jag pippar allt som rör sig är ju en helt annan femma.

Fast det är ju sant
  • Anonym (w)
    Anton Chigurh skrev 2013-05-16 13:41:34 följande:
    Har för mig, om du letar riktigt jävla noga, så står det också att alla som inte håller sin Gudadyrkan inom kristendomen skall dödas, gärna medels stening....
    Står i Gamla Tetamentet ja, vars lagar upplöstes av Jesus. Om man läser noggrant.