Sökning:
|
-
-
FjärilVingad73 skrev 2013-05-16 10:44:52 följande:Snyggaste PD!
-
Anonym (w) skrev 2013-05-16 12:20:48 följande:
Lägg ner, du har ett dåligt inflytande på yngre tjejer. Dålig stil att uppmana yngre lättpåverkade tjejer att slampa runt. Bara för du dövar din ångest med det.Stackare, inte fått ligga på länge?
-
Det är klart du försvarar din livsstil till 100%. Eftersom du vet att det du gör innerst inne är ett rop på hjälp, Hur skulle du annars svara? Det hade ju inneburit att du varit tvungen att erkänna för dig själv. Som jag sa, tycker uppriktigt synd om dig, och hoppas du nångång vågar ta tag i ditt sexmissbruk.FjärilVingad73 skrev 2013-05-16 12:35:02 följande:*ROFL*
Du tror att du vet hur jag har det, för du lyssnar uppenbarligen på skvaller.
Jag VET däremot hur jag har det, och det räcker för mig. Jag behöver inte bevisa nåt för dig eller andra anonyma idioter här inne som tror att de kan trycka ner mig.
Jag levde ett liv som nertryckt förut, men ALDRIG mer! Ingen jävel bestämmer över mig och min sexualitet med sin trångsynthet och sina fördomar. INGEN.
-
Que hora es? http://www.youtube.com/watch?v=WckCw_-7e3M
-
"När en blick räcker"Anonym (w) skrev 2013-05-16 12:30:45 följande:Allt handlar inte om sex för mig. Inte som för dig, det enda sätt du får bekräftelse på. Jag med många andra tror mer på kvalite än kvantitet. Det underbara i att få skapa en intim relation under många år med samma person till man känner varandras sinnen och kroppar utantill.
När en blick räcker... Tycker uppriktigt synd om dig som aldrig får uppleva det. Du kommer aldrig hitta intimitet och trygghet när du byter partner varje månad.
Å det tror du inte kan uppstå första gången du träffar en ny kvinna ???
Då har du inte haft samma "tur" som mig. -
Ooops, fel tråd. Men ändå, på något vis.Ermenegildo skrev 2013-05-16 12:40:46 följande:Que hora es? www.youtube.com/watch?v=WckCw_-7e3M
-
Ja av kristlig kärlek tycker jag synd om dig. Hoppas verkligen att du inser att din livsstil bryter ner dig.FjärilVingad73 skrev 2013-05-16 12:40:22 följande:Men naaaaaaaaaaaw, jag blir nästan rörd av att höra att du tycker synd om mig. Nästan!
Idiot.
DET FINNS HJÄLP!! -
Anonym (w) skrev 2013-05-16 12:42:53 följande:Ja av kristlig kärlek tycker jag synd om dig. Hoppas verkligen att du inser att din livsstil bryter ner dig.
DET FINNS HJÄLP!!
Hur är det nu det står i Bibeln? Ah!
"Den av er utan synd skall kasta första stenen.."
(Joh 8:9) -
Anonym (Jealous?) skrev 2013-05-16 12:53:33 följande:
Hur är det nu det står i Bibeln? Ah!
"Den av er utan synd skall kasta första stenen.."
(Joh 8:9)
Det står med att du ska hjälpa en medmänniska i nöd/kris/sjukdom osv...