• TheOrp

Helkroppstråden

Nyfikne skrev 2013-05-16 00:29:28 följande:
    Till moderatorn: Märkliga regler Anonyma får ha åsikter om alla andra, men ingen får ha åsikt om deras åsikter. Framförallt att kritisera andra och förolämpa dem under anonymitet är tydligen helt ok, och tom en viktig funktion. Kan herr/fru moderator som tog bort mitt inlägg tidigare här förklara logiken bakom detta? Det så kallade förklaringsmail jag fått går inte att svara på så jag tar upp det här. Jag tycker inte det är cool att anonymt lägga elaka kommentarer om folks bilder. Men det får man enligt moderator, inte säga! Andra här som varit med längre tid är välkomna att förklara det med.

Det kallas godtycklig rättvisa, och det finns helt enkelt ingen logik bakom. Så att be mod att förklara logiken är lika meningslöst som att be dem att krypa till månen.... Det går inte.
  • Anonym (w)
    pink dolly skrev 2013-05-16 09:54:00 följande:

Vad är det du vill visa upp med denna bild? Dina svarta trosor?Magen? Att du ligger i sängen eller vad?
  • pink  dolly
    Anonym (w) skrev 2013-05-16 10:32:22 följande:

Vad är det du vill visa upp med denna bild? Dina svarta trosor?Magen? Att du ligger i sängen eller vad?

Påslakanet förstår du väl, eller är du dum?  
  • Anonym (???)
    pink dolly skrev 2013-05-16 10:34:12 följande:

Vart har du köpt det?? (OBS skämt)
  • Anonym (w)
    pink dolly skrev 2013-05-16 10:34:12 följande:

Ja tydligen, eftersom detta skulle vara helkroppstråden, men du visar bara upp en liten del så måste det vara påslakanet.
  • pink  dolly
    Anonym (w) skrev 2013-05-16 10:36:25 följande:
    Ja tydligen, eftersom detta skulle vara helkroppstråden, men du visar bara upp en liten del så måste det vara påslakanet.

Skål
  • FjärilVingad73

Snyggaste PD! Solig
    Jag är den jag är - och jag står för det!
  • gabbe06

God morgon, och tack!
  • Nyfikne

Bara ligga där och retas så :)