• Anonym (Babe21)

Helkroppstråden

Piercad vårta kikar förbi! God kvällFlört

• Smastor
    Anonym (Babe21) skrev 2016-01-17 21:27:21 följande:

Piercad vårta kikar förbi! God kväll

Ha, den skulle man nypa tag i!
  • Fröken Maria
    Dyknissen skrev 2016-01-17 20:45:12 följande:

Å där försvann Marias bild. Tur att jag hann se dig i all din härlighet innan. Hoppas du inte blev avstängd. Håller alla mina tummar

Tog bort den själv insåg att det nog var bäst så...
  • straight arrow
    Fröken Maria skrev 2016-01-17 19:37:18 följande:

"Någon" som i?

Alltför avslöjande bilder brukar censureras i öppna trådar...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Pp83

Trevligt. ser ut att ha en fin bh.

• Pp83

Synd att behöva ta bort en sådan vacker kropp, men bättre än att du riskerar att bli avstängd. Skulle man inte bara kunna skriva att det är konst, å slippa att riskera att bli avstängd?

Fröken Maria skrev 2016-01-17 21:35:16 följande:

• Dyknissen
    Fröken Maria skrev 2016-01-17 21:35:16 följande:

Bra där! Hoppas du inte tar illa upp om jag säger att jag sparade ner en kopia. Du är för god för att vara sann. (Nu inser jag att det e lite kreepy-varning på det men jag e fullt normal) ????
  • grodanboll73

Wow!! Vackra bröst... Ehh... Vårtor... Eller jag menar piercingen ;) BHn är ju otroligt söt
  • Fröken Maria
    Pp83 skrev 2016-01-17 21:51:02 följande:

Synd att behöva ta bort en sådan vacker kropp, men bättre än att du riskerar att bli avstängd. Skulle man inte bara kunna skriva att det är konst, å slippa att riskera att bli avstängd?

Haha du är ju för go!! Konst...! Det skulle varit grejer det.... Tack för komplimangen!!
  • Fröken Maria

Godmorgon!! Kom ihåg att möta dagen med ett leende! Jag lovar dig att det blir en bra dag på det viset! Å när du ändå smilat upp dig lite så här på morgonkvisten, fortsätt med det resten av dagen det är så härligt med leende människor!!