• P88

Helkroppstråden

Fröken Maria skrev 2016-01-18 06:20:38 följande:

Godmorgon!! Kom ihåg att möta dagen med ett leende! Jag lovar dig att det blir en bra dag på det viset! Å när du ändå smilat upp dig lite så här på morgonkvisten, fortsätt med det resten av dagen det är så härligt med leende människor!!

svårt att inte le när man möts av din sexiga kropp!
  • Anonym (Stallion)

Godmorgon!! Kom ihåg att möta dagen med ett leende! Jag lovar dig att det blir en bra dag på det viset! Å när du ändå smilat upp dig lite så här på morgonkvisten, fortsätt med det resten av dagen det är så härligt med leende människor!!

Sötis! Do it with a smile... Vackra Maria!
  • rob78

Hmm grym kropp fint leende vacker hals dessutom ständigt glad. På en tiogradig skala blir väl du någonstans 12-13. Kram
  • Underhill
    Anonym (Babe21) skrev 2016-01-17 21:27:21 följande:
    Piercad vårta kikar förbi! God kvällFlört
    Nice! God morgon :)
    E vi överens så kör vi
  • Borka

Vackra leendet :)
    Borka rövar bort dina fötter
  • Anonym (Stallion)
    justme79 skrev 2016-01-18 22:43:12 följande:

Blev en sen dusch ikväll då nu orkar jag inte smörja ut lotion. Hjälp!!

Jag hjälper dej... Hur mycket lotion har du? Jag håller på hur länge som helst
  • Gammal_jazz
    justme79 skrev 2016-01-18 22:43:12 följande:

Blev en sen dusch ikväll då nu orkar jag inte smörja ut lotion. Hjälp!!

Va gulligt;)

Jag svänger förbi strax!