• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Quexet)
    Smastor skrev 2016-06-16 17:36:26 följande:
    Fegis! :p du fegade ur.. Gick ut i kalsonger och tandborste beväpnad... Men inget Quexet någonstans :( så jag tar strider hej vilt tandborstbeväpnad i kallingar :D
    Jag fegade inte ur!!! Jag väntade o väntade o väntade.... Men där stod jag alldeles ensam med mina tandborstar! Gråter
    Mrs Okänd skrev 2016-06-16 17:42:08 följande:
    Du vet väl vad man har eltandborstar till?
    Hehe, jag har hört rykten....
  • Smastor
    Mrs Okänd skrev 2016-06-16 17:47:37 följande:

Haha...du är en redig karl du som städar!!

Japp.. Men använder inte eltandborstar, men det behöver jag inte förklara va? ;)
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-06-16 17:49:39 följande:

Jag fegade inte ur!!! Jag väntade o väntade o väntade.... Men där stod jag alldeles ensam med mina tandborstar! Hehe, jag har hört rykten....

Nästa gång får vi nog göra upp om en plats först.. Var lite jobbigt att skaka av sig nyfikna som undrade vad jag pysslade med när jag skuggfäktades i kalsonger på torget :(
  • Neol
    Smastor skrev 2016-06-16 17:23:13 följande:
    Du får säga till om dom är dumma.. Så hjälper jag till :D
    De gaddar alltid ihop sig mot mig. De vet att jag är för mycket man för att de skall kunna klara av att hantera mig en och en haha..... Tungan ute
    Ordförande i seniorklubben
  • Smastor
    Neol skrev 2016-06-16 17:57:09 följande:
    De gaddar alltid ihop sig mot mig. De vet att jag är för mycket man för att de skall kunna klara av att hantera mig en och en haha..... 

Vet allt hur typerna är ;)
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (Vad tycks?) skrev 2016-06-16 17:48:19 följande:
    Hittade dig i string där man ser din rumpa ganska bra :) Tyvärr inte direkt bakifrån :P Får erkänna att jag blev väldigt nyfiken och fick tankar om att lägga dig över mina lår och massera och smeka din runda härliga rumpa ordentligt med mina mjuka, varma, lena händer. Kanske med olja...
    Motorolja och så lite svinto och grovfil på det
  • Neol
    Anonym (Quexet) skrev 2016-06-16 17:31:09 följande:
    Det tycker jag absolut! Oskyldig
    Smastor skrev 2016-06-16 17:23:13 följande:
    Du får säga till om dom är dumma.. Så hjälper jag till :D
    Du o din tandborste?? DrömmerFår nog sålla mig till Påven o Mrs i den här frågan!

Såklart du gör !! Det är ingen dålig trio ni tre... Så svårt att hålla emot nu....{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Smastor
    Anonym (Undrandes) skrev 2016-06-16 17:59:35 följande:

Motorolja och så lite svinto och grovfil på det

Nu går jag igång lite.. :D är 10-40 olja, mineral? Jag är ju som sagt för kvantitet i det mesta före kvalité!
  • Anonym (Quexet)
    Smastor skrev 2016-06-16 17:51:54 följande:
    Nästa gång får vi nog göra upp om en plats först.. Var lite jobbigt att skaka av sig nyfikna som undrade vad jag pysslade med när jag skuggfäktades i kalsonger på torget :(
    Hahaha, ja kanske det, för här sprang folk som om jag var smittad med något?!
    Neol skrev 2016-06-16 17:59:36 följande:
    Såklart du gör !! Det är ingen dålig trio ni tre... Så svårt att hålla emot nu....{#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag förstår det! Tungan ute Väntar med spänning! Oskyldig
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-06-16 18:07:44 följande:

Hahaha, ja kanske det, för här sprang folk som om jag var smittad med något?! Jag förstår det!  Väntar med spänning! 

Hade du också vita mungipor och stammade fäfäfäfääktnining?