• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (hoppsan)
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-06-16 21:46:43 följande:

Natti natt.

God morgon säger jag!
    Nu blev det en fin fredag, regn ute men med dig för ögonen skiner solen, en underbar kroppFlört.
  • Crilla
    Anonym (God morgon) skrev 2016-06-17 07:00:00 följande:
    God morgon
    God morgon!
    Hoppas du får en bra dag och helg :)
  • Anonym (Mammatill 7)

Fick ju höra tidigare att detta var en Helkroppstråden så då borde ju den bilden funka:)

Livsnjutare: Hoppas du sov gott !

Buttman; Tack fina du.

mikey: Vem vet, det kanske kommer ett pm..

Mudshark: Tack tack.

hoppsan: Vad trevlig att du gillade den.

• Anonym (God morgon)
    Jon the papa skrev 2016-06-17 00:03:38 följande:

En liten godnattmig får hinnas med:) Och gooooo 2minuter in på fredagen :D

maxlaban skrev 2016-06-17 10:19:24 följande:

:)

Oj grabbar, vad fina ni är
  • Anonym (God morgon)
    grumlig skrev 2016-06-16 21:34:16 följande:

[/quote]

[quote=76717482][quote-nick]grumlig skrev 2016-06-16 21:09:32 följande:[/quote-nick][quote=76717414][quote-nick]Anonym (God morgon) skrev 2016-06-16 20:40:42 följande:[/quote-nick]

Ojoj så läckert. Du tar väldigt sköna sensuellt sexiga bilder och motivet är riktigt fint att se på.[/quote]

Det är inte direkt så att det gör ont att kika på dig heller
  • Anonym (Haren)

Natti natt.

Så här i efterhand var det tur att man inte såg denna vackra skapelse igårkväll. Hade varit svårt att somna pga resning då.

Iofs vette fan om det är bättre att man ser nu på jobbtid ;)

Vackert!
  • Glad71

Natti natt.

Mums ser gott ut