• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Quexet)
    Smastor skrev 2016-06-16 18:10:53 följande:
    Hade du också vita mungipor och stammade fäfäfäfääktnining?
    Nääe.... Vita trosor o en rosa tandborste! Gråter
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-06-16 18:12:50 följande:

Nääe.... Vita trosor o en rosa tandborste! 

Haha, fan att jag missade det :(
  • Anonym (pillllan)
    Neol skrev 2016-06-16 16:21:38 följande:
    Naah jag är ingen sån som visar mig hur som helst bara sådär... Hon skulle dessutom antagligen bli helt galen i mig och börja stalka. Finns inget mer frustrerande än snygga stalkers ju, så den risken vågar jag inte ta!
    Kom igen nu Losten ;) En framtida stalker kan ju inte få förstöra för 10 hungriga brudar Tungan uteDrömmer
  • Quexxet
    Anonym (pillllan) skrev 2016-06-16 18:18:27 följande:
    Kom igen nu Losten ;) En framtida stalker kan ju inte få förstöra för 10 hungriga brudar Tungan uteDrömmer
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2016-06-16 18:18:27 följande:
    Mmmm Pillan din lilla pralin... Jag är stenhård idag......om du postar en bild kanske. Men jag har faktiskt slutat med  bildpostning. Jag kom på att jag gjorde det för att döva min egna dåliga självkänsla, men nu har jag träffat en healer som la kaffesump från äkta etiopiska robusta bönor på min panna och vips så är allt  bekräftelsebehov som bortblåst. Tyvärr även större delen av mitt sparkapital, men med min nya självkänsla kommer jag säkert kunna tjäna en liten extra slant. 

Någon tjej som betalar för att få ligga här förresten?
    Ordförande i seniorklubben
  • Anonym (Vad tycks?)
    Anonym (Undrandes) skrev 2016-06-16 17:59:35 följande:
    Motorolja och så lite svinto och grovfil på det
    Haha va?
  • Anonym (pillllan)
    Neol skrev 2016-06-16 18:24:03 följande:
    Mmmm Pillan din lilla pralin... Jag är stenhård idag......om du postar en bild kanske. Men jag har faktiskt slutat med  bildpostning. Jag kom på att jag gjorde det för att döva min egna dåliga självkänsla, men nu har jag träffat en healer som la kaffesump från äkta etiopiska robusta bönor på min panna och vips så är allt  bekräftelsebehov som bortblåst. Tyvärr även större delen av mitt sparkapital, men med min nya självkänsla kommer jag säkert kunna tjäna en liten extra slant. 

Någon tjej som betalar för att få ligga här förresten?
    Ameh....jag hade ju kunnat ställt upp och smetat in din panna med kaffesump (eldorados) till hälften av kostnaden ;) win win för oss båda...kan det hjälpa mot snuva?! Eller näää....tror en Lostenbild är mer helande än sump i pannan ;)
  • Mrs Okänd
    Anonym (pillllan) skrev 2016-06-16 18:50:58 följande:

Ameh....jag hade ju kunnat ställt upp och smetat in din panna med kaffesump (eldorados) till hälften av kostnaden ;) win win för oss båda...kan det hjälpa mot snuva?! Eller näää....tror en Lostenbild är mer helande än sump i pannan ;)

Annars kan du ju ta kort på honom, naken inkletad med kaffesump...och Smastor i en snygg pose med motorolja..
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2016-06-16 17:28:12 följande:

Dumt att klaga, men idag är det inte riktigt lika varmt! Tack. 

Då får du ju ha nån som värmer dig :) o har inte det får du göra som mig o springa dig varm :D
  • Smastor
    Mrs Okänd skrev 2016-06-16 19:05:51 följande:

Annars kan du ju ta kort på honom, naken inkletad med kaffesump...och Smastor i en snygg pose med motorolja..

Billig olja i mängder tack :D