Inlägg från: Anonym ( ) |Visa alla inlägg
  • Anonym ( )

Helkroppstråden

Anonym (A) skrev 2013-07-11 08:51:21 följande:
    Han är mer man än du nånsin kommer bli iaf.

Där skrattade jag rakt ut. Han är ingen man, han är en hon.
  • Anonym ( )
    Anonym (???) skrev 2013-07-11 09:27:44 följande:
    Jaha...det stämmer då inte in på mig...så du tycker inte det handlar om bekräftelse då?

Klart det handlar om bekräftelse. Kan man inte få det för sitt utseende så får man det för att man är taskig, elak, nedsättande. Varför skriver man annars tvångsmässigt i en tråd där ingen uppskattar ens kommentarer och ingen vill ha en där?
  • Anonym ( )
    Bilan skrev 2013-07-11 14:15:43 följande:
    Nej jag tycker faktiskt det.

Det är du och ditt anonyma nick väldigt ensam om. Regga gärna ytterligare ett nytt nick för att bevisa din poäng.
  • Anonym ( )

Tråkigt att en gravt överviktig tvåbarnsmamma med dålig självkänsla känner ett så stort behov av att förstöra stämningen i den här tråden bara för att hon aldrig fått uppmärksamhet från attraktiva personer av det motsatta könet. Det är inte jättefriskt, normala människor har inget behov av att sabba och förstöra utan kan ignorera sånt de ogillar.

• Anonym ( )
    studentbruttan29 skrev 2013-07-11 15:27:19 följande:
    haha..ändå dras ni stackare till tråden..måtte ni vara blinda nu av alla "vidriga bilder"..

Det är faktiskt en och samma, som gör sig omaket med flera konton.
  • Anonym ( )
    Anonym (A2) skrev 2013-07-15 15:10:57 följande:
    Jag har faktiskt ett mål.. När målet är uppnått kommer jag tala om det. Då kommer ni även få veta vem jag är.. Och ni kommer blir förvånade höhöhö

Det kommer aldrig att hända. En gång fegis, alltid fegis.
  • Anonym ( )
    Anonym (A2) skrev 2013-07-15 15:22:03 följande:
    Fjärilvingad.. storslampan..

Du är bara avundsjuk på att hon har ett bra sexliv Gå du och be om att få 4 sekunder av din lilla tjockisgubbe.
  • Anonym ( )
    mepetite skrev 2013-07-15 18:39:59 följande:

A3, just det! Parasiten som försöker att fucka upp tråden men misslyckas gång på gång.
    A 2 verkar ha fått skrivförbud? Förvånad
  • Anonym ( )
    Anonym (???) skrev 2013-07-15 15:42:46 följande:

Har du nåt emot tjockisar eller?
    Obesitet är inte attraktivt direkt? Inget jag går igång på då då, även om mannen kan vara väldigt trevlig. Eller kvinnan Tungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden