• LightOnARainyDay

Helkroppstråden

Karios skrev 2013-06-01 09:27:38 följande:
    Fixar anletsdragen innan det är dags att beträda scenen. Nåja, inte mycket att göra åt. Men slipsen är iallafall snyggt knuten.

Snyggt du får ettPlus för klädstil
  • Anton Chigurh
    Karios skrev 2013-06-01 09:27:38 följande:
    Fixar anletsdragen innan det är dags att beträda scenen. Nåja, inte mycket att göra åt. Men slipsen är iallafall snyggt knuten.

Helvete Karios, du är ju för fan stiligare än James Bond när han i Connery's gestalt äntrar en storslagen fest i en av dom bättre Bond-rullarna, och det säger inte lite. Du är så charmig, karismatisk, fängslande, ja, du utstrålar stil och en makalös självsäkerhet.

Outstanding, Karios, fucking outstanding .....Skål
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Det mullrar betänkligt i Guds fria natur för tillfället, ni får nog fan försöka klara er utan mig en stund. Det blir inte lätt, jag vet, men ni får försöka.....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Karios
    Anton Chigurh skrev 2013-06-01 15:07:03 följande:
    Helvete Karios, du är ju för fan stiligare än James Bond när han i Connery's gestalt äntrar en storslagen fest i en av dom bättre Bond-rullarna, och det säger inte lite. Du är så charmig, karismatisk, fängslande, ja, du utstrålar stil och en makalös självsäkerhet.

Outstanding, Karios, fucking outstanding .....Skål
    Det var en ego-boost som heter duga. Bara tacka och ta emot. Skål
  • Anton Chigurh
    Karios skrev 2013-06-01 16:29:42 följande:
    Det var en ego-boost som heter duga. Bara tacka och ta emot. Skål
    Så lite så, Karios, du är den väl värd....Glad
  • Nyfikne
    Yra skrev 2013-05-31 11:24:40 följande:
    gillar bilden :)

Tack
  • Chocoholica
    LightOnARainyDay skrev 2013-06-01 06:52:21 följande:

Imorgon blir det att klippa sig^^
    Måste du? Det är ju så fint med vågigt hår. Nu blir jag upprörd!
  • Chocoholica

Sex kilo har det här kakmonstret gått ner sen .a april. Fick äntligen på mig några plagg som jag tidigare inte ens kunde andas i. Mycket trevligt nu när det är så varmt att till och med hjärnan kokar. Tungan ute

• Chocoholica
    Chocoholica skrev 2013-06-02 00:40:17 följande:
    Sex kilo har det här kakmonstret gått ner sen .a april. Fick äntligen på mig några plagg som jag tidigare inte ens kunde andas i. Mycket trevligt nu när det är så varmt att till och med hjärnan kokar. Tungan ute

1:a skulle det stå. Dumt att man inte får redigera sina inlägg.