• Anton Chigurh

Helkroppstråden

Chocoholica skrev 2013-06-02 00:40:17 följande:
    Sex kilo har det här kakmonstret gått ner sen .a april. Fick äntligen på mig några plagg som jag tidigare inte ens kunde andas i. Mycket trevligt nu när det är så varmt att till och med hjärnan kokar. Tungan ute

Bra jobbat, Choko, och det som syns på bilderna ser jäkligt snyggt ut iaf. Glad

Ha en riktigt skön söndag,,,,,
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Meddelande borttaget
  • Chocoholica
    Anton Chigurh skrev 2013-06-02 09:16:58 följande:
    Bra jobbat, Choko, och det som syns på bilderna ser jäkligt snyggt ut iaf. Glad

Ha en riktigt skön söndag,,,,,
    Tack detsamma. Har redan börjat bra med att jag fått rejäla pussar av min lille man (sonen som är 6 månader) sen har han klappat mig en hel del och pratat med mig så det står härliga till. Det plus lite Madonna på hög volym. Det är grejer det! Glad
  • Karios
    röderaff skrev 2013-06-02 09:35:11 följande:
    Oerhört stiligt Karios, skulle vilja se fler män klä sig som du! Synd bara att så många snygga bilder tas i badrum, kan bara inte få ihop det rent estetiskt !
    *skrattar* Du har förstås rätt. Badrummets estetik fungerar inte särskilt bra som inramning för vissa klädstilar. Jag får ha mer fantasi när jag väljer fond för fotografering i fortsättningen.

I vilket fall, tack för dina vänliga ord.
  • Anonym (badsugen)
    röderaff skrev 2013-06-02 09:35:11 följande:
    Oerhört stiligt Karios, skulle vilja se fler män klä sig som du! Synd bara att så många snygga bilder tas i badrum, kan bara inte få ihop det rent estetiskt !

Jag håller med om att Karios är snyggt klädd, däremot älskar jag de har badrums- och hallbilderna med tvättkorgar och stövlar och handfat, de är halva nöjet med den här tråden och ger en äkta känsla!
  • Anton Chigurh
    Anonym (badsugen) skrev 2013-06-02 12:12:51 följande:

Jag håller med om att Karios är snyggt klädd, däremot älskar jag de har badrums- och hallbilderna med tvättkorgar och stövlar och handfat, de är halva nöjet med den här tråden och ger en äkta känsla!
    Du har en mycket god poäng här, BS, faktiskt, samtidigt håller jag med Raff, just den typen av bilder, som när Karios, det stiliga stycket, är uppklädd till tänderna i en makalös outfit, då är inte badrummet optimalt.

Lite så.

Ha förövrigt en bra dag, alla mina goda vänner....treeswing.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • LightOnARainyDay
    Chocoholica skrev 2013-06-02 00:38:03 följande:
    Måste du? Det är ju så fint med vågigt hår. Nu blir jag upprörd!
    Tjejkompisarna sa att jag inte fick!Skrikandes Dom anser att jag ska spara längre.
  • Chocoholica
    LightOnARainyDay skrev 2013-06-02 20:30:09 följande:
    Tjejkompisarna sa att jag inte fick!Skrikandes Dom anser att jag ska spara längre.
    Smarta tjejer! Skrattande
  • Chocoholica
    LightOnARainyDay skrev 2013-06-03 06:54:14 följande:
    Skulle jag passa i långt tror du?
    Ja det tror jag. Fattar inte varför vissa killar ska vara anti långt hår? Det är inte fjolligt, det är snyggt. Mannen min hade det när vi träffades men tydligen tror han att det finns en åldersgräns. Rynkar på näsan