Helkroppstråden
Men snälla någon vad ni ska gnälla posta egna bilder istället och njut av de ni vill njuta av. Sedan är det flera som postar likadana bilder i båda trådarna .
Men snälla någon vad ni ska gnälla posta egna bilder istället och njut av de ni vill njuta av. Sedan är det flera som postar likadana bilder i båda trådarna .
Men svara istället på varför du gör det? Ni är ju några kvinnor som lägger upp samma bilder om och om igen. Tror ni inte männen kollar bakåt i tråden? Och sen undrar jag varför en del män kommenterar samma bilder, ser ni inte att det är en repris?
RoKit69: En väldigt snygg överkropp också!
Tack
Hm ingen av herrana har egna bilder postade men kommentarer har ni konstigt .
Lätt att sitta anonymt och gnälla och klaga när ingen vet vilka ni är väx upp !
Jag postar mina bilder som andra personer gör i trådarna om ni inte vill se de titta inte då så är problemet löst .
RoKit69: En väldigt snygg överkropp också!
Värst vad snarstucken man kan vara då. Känsligt? Det var en rak nyfiken fråga. Uppenbarligen känner man ju av att det är onödigt eftersom det direkt tolkades som kritik. Tråkigt med så otrevliga tongångar.
Tråkigt ton som sagt o har själv ofta fått ta påhopp men varför lägga ner tid o energi på negativa personer . Det är ju faktiskt en bild tråd. OBS en repris:)
Ljuvlig bakdel