-
Anonym (Eva) skrev 2017-12-02 08:46:30 följande:
-
Man får inte ställa en vanlig fråga om man inte lägger upp bilder? Var ser du den regeln? Du får inte gnälla på samhället om du inte själv är politiker. Man får inte klaga på vägarna om man inte är vägarbetare. Svara på frågan istället.Anonym (Eva) skrev 2017-12-02 08:55:20 följande:Jag ser fram emot att se era varierande bilder ni kommer lägga in i trådarna på eran kropp .
-
Nu lägger jag mig i er konversation men har verkligen lust att kommentera den här ständigt återkommande uppmaningen eftersom den är så otroligt dum.Anonym (Eva) skrev 2017-12-02 08:55:20 följande:Jag ser fram emot att se era varierande bilder ni kommer lägga in i trådarna på eran kropp .
Begriper inte du och andra att den här tråden skulle stendö inom någon dag eller två om inte alla vi som tittar på era - i ditt och några andras fall - hundratals bilder fanns? Ni som gillar att visa upp er är ju i det närmaste helt ointresserade av att titta på och kommentera andras bilder. Ni gör det pliktskyldigast emellanåt när ni av någon anledning kommer ihåg det eller kommer på er själva med att inte leva som ni lär när ni ber om kommentarer på egna bilder eller får utbrott över vad något skrivit som inte fallit i smaken.
Den här tråden och de som postar bilder i den är förstås helt beroende av oss som tittar och kommenterar. Det är häpnadsväckande insiktslöst att inte förstå det.
I ditt fall beror väl ditt dubbelpostande på att du vill sprida dina chanser. Att det skulle ha något att göra med en uppriktig önskan om att vi andra ska posta "varierade bilder" på oss själva är det utan tvivel i alla fall inte fråga om.
Och låt bli att anmäla mitt inlägg. Det bryter inga regler och jag har lagt en halv minut av mitt liv på att skriva det. -
Du gör ju själv en del märkliga utspel och påhopp. Det har ansamlats en försvarlig hög med sådana från dig under din tid i tråden.Missvonn skrev 2017-12-02 08:58:25 följande:
Tråkigt ton som sagt o har själv ofta fått ta påhopp men varför lägga ner tid o energi på negativa personer . Det är ju faktiskt en bild tråd. OBS en repris:)
-
Det skryts om att man har så bra självkänsla men jag tycker det verkar tvärtom för de flesta av våra bilduppläggare.Påven Johanna II skrev 2017-12-02 09:14:13 följande:
Nu lägger jag mig i er konversation men har verkligen lust att kommentera den här ständigt återkommande uppmaningen eftersom den är så otroligt dum.
Begriper inte du och andra att den här tråden skulle stendö inom någon dag eller två om inte alla vi som tittar på era - i ditt och några andras fall - hundratals bilder fanns? Ni som gillar att visa upp er är ju i det närmaste helt ointresserade av att titta på och kommentera andras bilder. Ni gör det pliktskyldigast emellanåt när ni av någon anledning kommer ihåg det eller kommer på er själva med att inte leva som ni lär när ni ber om kommentarer på egna bilder eller får utbrott över vad något skrivit som inte fallit i smaken.
Den här tråden och de som postar bilder i den är förstås helt beroende av oss som tittar och kommenterar. Det är häpnadsväckande insiktslöst att inte förstå det.
I ditt fall beror väl ditt dubbelpostande på att du vill sprida dina chanser. Att det skulle ha något att göra med en uppriktig önskan om att vi andra ska posta "varierade bilder" på oss själva är det utan tvivel i alla fall inte fråga om.
Och låt bli att anmäla mitt inlägg. Det bryter inga regler och jag har lagt en halv minut av mitt liv på att skriva det.
-
Du behöver inte svara på något men kan ju reflektera över det.Anonym (Eva) skrev 2017-12-02 08:16:08 följande:
Jag lägger upp vilka bilder jag vill jag behöver inte svara på något
Andra kvinnor och män likaså titta på det ni vill .
-
Ändå tittar du för att stilla din egna nyfiket tråden lever vidare utan dig och mig andra det finns alltid någon som postar och kommenterar . Trådarna har funnit längePåven Johanna II skrev 2017-12-02 09:14:13 följande:
Nu lägger jag mig i er konversation men har verkligen lust att kommentera den här ständigt återkommande uppmaningen eftersom den är så otroligt dum.
Och låt bli att anmäla mitt inlägg. Det bryter inga regler och jag har lagt en halv minut av mitt liv på att skriva det.
-
Ta nu en kopp kaffe liten pepparkaka och sluta tjafsa . Mina bilder mitt val vilka bilder jag lägger upp gilla eller gilla inte valet är lättAnonym (Softy) skrev 2017-12-02 09:12:27 följande:
Man får inte ställa en vanlig fråga om man inte lägger upp bilder? Var ser du den regeln? Du får inte gnälla på samhället om du inte själv är politiker. Man får inte klaga på vägarna om man inte är vägarbetare. Svara på frågan istället.
-
Om det där är ditt svar har du ju inte över huvud taget förstått något av det jag skrev.Anonym (Eva) skrev 2017-12-02 09:37:44 följande:Ändå tittar du för att stilla din egna nyfiket tråden lever vidare utan dig och mig andra det finns alltid någon som postar och kommenterar . Trådarna har funnit länge
-
Jo det har jag många påståenden är felaktiga i din skrivelse därmed mitt korta svar ha en bra dagPåven Johanna II skrev 2017-12-02 09:46:17 följande:
Om det där är ditt svar har du ju inte över huvud taget förstått något av det jag skrev.