• smeden75

Helkroppstråden

Abegayle70 skrev 2017-12-02 11:55:53 följande:

har ni saknat mig?

Sjukt snygg!!
  • Anonym (WOW 4)
    aeg skrev 2017-12-02 17:33:20 följande:

Bilden vi talar om skulle jag "se sur ut" på. No more , no less.

Trollen, de är alla de här som kommenterar och hackar på folk utan att ha något att komma med själv. De känns oftast igen på att de är generellt sett mkt osympatiska.

Haters gonna hate! :P

Problemet är väl snarare att ingen annan skriver något heller??
  • Elsaaa
    aeg skrev 2017-12-02 17:33:20 följande:

Bilden vi talar om skulle jag "se sur ut" på. No more , no less.

Trollen, de är alla de här som kommenterar och hackar på folk utan att ha något att komma med själv. De känns oftast igen på att de är generellt sett mkt osympatiska.

Haters gonna hate! :P

Haters gonna hate! ;) :D
    haters gonna hate
  • Underhill
    har ni saknat mig?
    have a dream for breakfast and another one for life

Läcker kropp :)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (vanlig man)
    Påven Johanna II skrev 2017-12-02 10:23:40 följande:
    Du kan välja att avsluta ditt eget deltagande i den här oerhört kantrade dialogen och jag förstår naturligtvis att du väljer det givet att du - för att uttrycka saken diplomatiskt - opererar på en lite annan nivå när det handlar om att diskutera något över huvud taget, men du kan förstås aldrig sätta punkt åt mig. Så fungerar det inte. Och det är självklart så att bildpostarna är helt beroende av fluktarna och våra kommentarer. Ingen av er, särskilt inte ni masspostare, skulle vara nöjda och belåtna med att sitta och sisemellan kommentera varandras bilder, så som du gjorde nyss. Det är ju rent löjligt att försöka påstå det. 
    Men jösses människa, sluta spamma denna tråd. Ägna dig åt nåt du gillar istället
  • Påven Johanna II
    Anonym (vanlig man) skrev 2017-12-02 20:23:05 följande:
    Men jösses människa, sluta spamma denna tråd. Ägna dig åt nåt du gillar istället
    Det är det jag gör. Jag gillar tråden och jag gillar att skriva i den. Det var därför jag startade den. 

Att jag skulle spamma den är däremot naturligtvis ett falsarium. 
  • Anonym (hoppsan)

har ni saknat mig?

Klart att man saknar att se en så vacker kropp.