• Påven Johanna II

Helkroppstråden

Anonym (Eva) skrev 2017-12-02 09:52:57 följande:
    Jo det har jag många påståenden är felaktiga i din skrivelse därmed mitt korta svar ha en bra dag
    Det har du uppenbarligen inte. 
  • Anonym (Eva)
    killen skrev 2017-12-01 20:54:52 följande:

Länge sen vi hade tema :) börja med axlar, finns de med snyggare här inne men nån måste starta :p

Fin bild
  • Anonym (Eva)
    Elsaaa skrev 2017-12-01 21:01:16 följande:

Jag kör på rumpa då :)

Fint Elsaaa ! fin färg på trosorna och mönster
  • Anonym (Eva)
    Missvonn skrev 2017-12-02 08:58:25 följande:

Tråkigt ton som sagt o har själv ofta fått ta påhopp men varför lägga ner tid o energi på negativa personer . Det är ju faktiskt en bild tråd. OBS en repris:)

Fin bild snyggt med rött !
  • Anonym (Eva)
    Påven Johanna II skrev 2017-12-02 09:59:56 följande:

Det har du uppenbarligen inte. 

Vi tolkar alla skrivelser olika låt flera läsa samma skrivelse be dom sedan ge deras tolkning av den .

Du kommer få många olika svar då vi är olika och tolkar olika.

Du skriver saker jag inte instämmer i jag har förstått men instämmer inte nu är detta slutdiskuterat sidan får återfå sitt syfte människor som lägger upp bilder vilka dom vill repriser inte repriser .

Fortsätt lägga upp bilder håll tråden levande .
  • Anonym (Eva)

[quote=78239357][quote-nick]RoKit69 skrev 2017-12-02 10:16:12 följande:[/quote-nick][/quote]

Härligt bild !

• Påven Johanna II
    Anonym (Eva) skrev 2017-12-02 10:14:38 följande:
    Vi tolkar alla skrivelser olika låt flera läsa samma skrivelse be dom sedan ge deras tolkning av den .

Du kommer få många olika svar då vi är olika och tolkar olika.

Du skriver saker jag inte instämmer i jag har förstått men instämmer inte nu är detta slutdiskuterat sidan får återfå sitt syfte människor som lägger upp bilder vilka dom vill repriser inte repriser .

Fortsätt lägga upp bilder håll tråden levande .
    Du kan välja att avsluta ditt eget deltagande i den här oerhört kantrade dialogen och jag förstår naturligtvis att du väljer det givet att du - för att uttrycka saken diplomatiskt - opererar på en lite annan nivå när det handlar om att diskutera något över huvud taget, men du kan förstås aldrig sätta punkt åt mig. Så fungerar det inte. Och det är självklart så att bildpostarna är helt beroende av fluktarna och våra kommentarer. Ingen av er, särskilt inte ni masspostare, skulle vara nöjda och belåtna med att sitta och sisemellan kommentera varandras bilder, så som du gjorde nyss. Det är ju rent löjligt att försöka påstå det.