• Secret

Helkroppstråden

Varför så mycket diskussioner i en bildtråd????
    Och var inte syftet att det skulle vara en feel-good-tråd istället för en:
    Åhh- Gud-jag-måste-ha-sista-ordet-tråd!!!!

• mepetite
    Secret skrev 2013-06-09 18:58:20 följande:
    Varför så mycket diskussioner i en bildtråd????
    Och var inte syftet att det skulle vara en feel-good-tråd istället för en:
    Åhh- Gud-jag-måste-ha-sista-ordet-tråd!!!!
    framförallt negativa och nedsättande diskussioner. sitta och prata om chokoholicas axlar över hennes huvud, istället för att skriva direkt till henne! Dessutom var hon ju i en viktnedgångsprocess. Håller med dig iaf. 
  • Secret

Säger det igen till Choco.
    Du kämpar på bra och du kan gå hur långt du vill bara du själv vill :)

• fläta

Chocoholika har utöver vad som redan nämnts i positiva ordalag en personlighet som i text framstår som både bubblig, rolig, intressant och för killar - kan jag utan minsta tvivel tänka mig - beroendeframkallande. 

Vad är det för fel på era anonyma jävla frigolitkranium? Hur fan kan ni misslyckas med att hålla er till trådens regler? De är ju så jävla enkla att en död utan vidare kan snappa dem.  

• Secret

Antagligen för att de måste ha nån att hacka på för att själva må bra. De står inte ut med att det finns människor som mår bättre än de gör.
    Där av deras anonymitet också.
    För att de inte är starka nog att ta personlig kritik själva. Men kasta skit klarar de.
    Tycker nog allt lite synd om de anonyma som mår så dåligt att de har mer vett än att tracka ner på första bästa. Och nu när Sippan är borta hoppar de på nästa.....
    Låg självkänsla?

• Georg5567
    mepetite skrev 2013-06-09 19:20:32 följande:
    framförallt negativa och nedsättande diskussioner. sitta och prata om chokoholicas axlar över hennes huvud, istället för att skriva direkt till henne! Dessutom var hon ju i en viktnedgångsprocess. Håller med dig iaf. 
    Håller helt med...ingorera dessa människor...orkar inte med negativitet. Livet är till för att levas kul är til för att göras. Livet blir det man gör det till, om man väljer att kritisera folk slutar det med att man blir kritiserad själv och oftast är dessa som kritiserar hittar på skit med mera omöjliga att vända om dom är som dom är och gilat att snacka skit...hata...försöka att skapa intriger...och bästa sättet är att inte svara dom alls utan låta dom som dimma så småningom inte orka mer utan försvinna....

Ingore and conquer:)

Jag är här för att leva livet på bästa möjliga sätt med mina barn etc och så kommer det bli! Kram till alla   
  • gabbe06
    Nanime skrev 2013-06-09 11:35:28 följande:
    Skrikandes Sluta snacka sönder tråden och sluta vara så negativa!!!

Make love, not war.. heter det väl??? ;)

Håller med dig, make love not war!
  • gabbe06
    mepetite skrev 2013-06-09 11:44:55 följande:

möraförmen..
    Väldigt trevligt för att inte vara mer avklätt.