• Anton Chigurh

Helkroppstråden

Clownensglädje skrev 2013-06-08 22:40:45 följande:
    Ja men ingen vinner ju på att man sitter och ljuger varandra rakt upp i ögonen bara för att stämningen ska vara god. Då är det väl fan så mycket bättre med ärlighet även om den i vissa fall kan vara lite väl brutal att höra.
    Varför vara snäll när man kan vara elak.

Som sagt.

( Gör dig nu inte mer korkad än vad du redan är....) 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Ungakillen95
    Clownensglädje skrev 2013-06-08 22:40:45 följande:
    Ja men ingen vinner ju på att man sitter och ljuger varandra rakt upp i ögonen bara för att stämningen ska vara god. Då är det väl fan så mycket bättre med ärlighet även om den i vissa fall kan vara lite väl brutal att höra.
    Jo den som får komplimangen vinner på det, fan trött man blir på vissa människor. (Läs: nn. och till viss del snurrigasussr eller vad hon heter)
  • Clownensglädje
    Anton Chigurh skrev 2013-06-08 22:45:56 följande:
    Varför vara snäll när man kan vara elak.

Som sagt.

( Gör dig nu inte mer korkad än vad du redan är....) 
    Men varför ljuga. Varför kalla någon för hård och tight när den inte är det. Det är ju bara skönmåleri och lögner. Hjälper ju knappast en person i längden. Bidrar ju bara till förvirring..
  • Ungakillen95
    Clownensglädje skrev 2013-06-08 23:14:02 följande:
    Men varför ljuga. Varför kalla någon för hård och tight när den inte är det. Det är ju bara skönmåleri och lögner. Hjälper ju knappast en person i längden. Bidrar ju bara till förvirring..
    Man behöver kanske inte kalla en tjock person för smal men då kan man istället ge en komplimang för nåt annat te.x fina axlar som chocolic fick
  • ulfsas
    PAUSA skrev 2013-06-08 16:16:05 följande:

Hoppas ingen tar illa vid sig av lite mer avklätt men det börjar ju liksom bli säsong för sol och badSkämsOskyldig.
    Gillar bilden. Ser somrig ut.Solig
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • SnurriggirrunS
    Anonym (X 2) skrev 2013-06-08 19:13:39 följande:

Vad pratar du om. Hon ser ju ut som en hösäck.
    Skitsnack, är du blind eller?
    Hon har jättefina axlar.
  • Anonym (nn)
    Ungakillen95 skrev 2013-06-08 23:15:59 följande:
    Man behöver kanske inte kalla en tjock person för smal men då kan man istället ge en komplimang för nåt annat te.x fina axlar som chocolic fick

Varför då? För att kamoflera faktum att hon är tjock och behöver gå ner i vikt?
  • SnurriggirrunS
    Anonym (nn) skrev 2013-06-09 00:46:53 följande:

Men det verkar hon ju reda medveten om och är något hon håller på med, men faktum kvarstår att människan har ett vackert axelparti och det kommer vara vackert oavsett vikt.

Lägg upp en bild på dig själv så kan vi se vad det finns att säga om dig. Jag lovar att vara brutalt ärlig mot dig.
  • Anonym (nn)
    SnurriggirrunS skrev 2013-06-09 00:49:50 följande:
    Men det verkar hon ju reda medveten om och är något hon håller på med, men faktum kvarstår att människan har ett vackert axelparti och det kommer vara vackert oavsett vikt.

Lägg upp en bild på dig själv så kan vi se vad det finns att säga om dig. Jag lovar att vara brutalt ärlig mot dig.

Vi tycker olika. Jag tycker hennes axelparti behöver tränas.

Nej, jag behöver inte fläkta upp mig själv och få min kropp bedömda av bekräftelsekåta troll.  
  • Ungakillen95
    Anonym (nn) skrev 2013-06-09 00:46:53 följande:

Hon skriver ju själv att hon försöker gå ner i vikt så varför sparka på någon som redan ligger ner? Obestämd