• Anonym (nn)

Helkroppstråden

Ungakillen95 skrev 2013-06-09 01:19:58 följande:
    Hon skriver ju själv att hon försöker gå ner i vikt så varför sparka på någon som redan ligger ner? Obestämd

Jag har inte sparkat på henne, har bara svarat på era kommentarer. Tycker det är så genomskinligt när man ska överösa folk med komplimanger när man innerst inne tycker att personen är fet. Ok att säga, bra jobbat fortsätt så, men att säga vackert axelparti, vackert lillfinger, vackert ögonbryn...vad fan....smöret rinner genom hela tråden.
  • Tom Araya
    Anonym (nn) skrev 2013-06-09 00:51:52 följande:
    Nej, jag behöver inte fläkta upp mig själv och få min kropp bedömda av bekräftelsekåta troll.  
    Jo, hur ska vi annars kunna bedöma din kropp!?

Så de som bedömer är bekräftelsekåta troll...bra, då vet jag.
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • Ungakillen95
    Anonym (nn) skrev 2013-06-09 01:23:17 följande:

Jag har inte sparkat på henne, har bara svarat på era kommentarer. Tycker det är så genomskinligt när man ska överösa folk med komplimanger när man innerst inne tycker att personen är fet. Ok att säga, bra jobbat fortsätt så, men att säga vackert axelparti, vackert lillfinger, vackert ögonbryn...vad fan....smöret rinner genom hela tråden.
    Du kallade henne för hösäck...
    Hur vet du att dom personerna som ger henne komplimanger inte tycker att hon har fint axelparti, lillfinger eller vad det nu kan vara?  
  • A82

Smör är något man har när man bakar och lagar mat. Stöttningar och pushningar och komplimanger är något annat. 
    Alla tycker inte som du. Det vet du va!!!??
    Vad är det för fel att kommentera någons axlar om man gillar dennes axlar, eller axlar i allmänhet.

Anonym (nn) skrev 2013-06-09 00:46:53 följande:

Varför då? För att kamoflera faktum att hon är tjock och behöver gå ner i vikt?
    Kamoflera? Något hon själv går ut med, är medveten om och jobbar med? Vad kamofleras??? Hennes egna åsikt om sin vikt?
  • Anton Chigurh

1. Stör det dig på nåt vis, nn, att folk är lite snälla vid varann ???

2. Mår du dåligt, nn, av att folk är lite snälla vid varann ???

3. Om jag är inne på en sajt för Audifantaster, där folk lägger upp bilder på sina skönheter och en mänska har lagt upp en bild på en, i mitt tycke, mindre fint lackad Audi, med skitfina fälgar, om jag då påpekar att lacken inte riktigt är min stil, men fälgarna är grymma....smörar jag då, nn ???  
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • A82

Choco. Bry dej inte om spydigheterna. Tycker ff du gör ett stråland jobb. Varit där, jobbat på det och hört elakheterna. Och bäst av allt. Gjort en come back Flört Precis som du kommer göra en dag {#emotions_dlg.flower}Skål

• FjärilVingad73

Håller med A82, strunta i surputtarna!
    Kämpa på, Choco!!

• Nanime
    Skrikandes Sluta snacka sönder tråden och sluta vara så negativa!!!

Make love, not war.. heter det väl??? ;)

• Qwerty85
    Nanime skrev 2013-06-09 11:35:28 följande:
    Skrikandes Sluta snacka sönder tråden och sluta vara så negativa!!!

Make love, not war.. heter det väl??? ;)