• Anonym (Kille)

Helkroppstråden

mepetite skrev 2013-06-09 11:44:55 följande:

möraförmen..
    Jättefint!!
  • Scarlet 0007
    Anonym (nn) skrev 2013-06-09 11:59:02 följande:
    Bara för att hon är tjock måste man hitta något för att ge henne en komplimang, ja det är smörigt, och ja, du smörar.

Hur tänker du nu? Att bara gör att man inte är smal som Heidi Klum så är man ovärdig en komplimang för det är inte möjligt att det finns något snyggt hos en person som inte är megasmal? Så sällsynt inskränkt. Man kan väl ha fina ögon, fötter, axlar eller lillfingrar oberoende av resterande kropp. Skärp dig lite och höj blicken.
  • Anonym (nn)
    Scarlet 0007 skrev 2013-06-09 12:19:49 följande:

Hur tänker du nu? Att bara gör att man inte är smal som Heidi Klum så är man ovärdig en komplimang för det är inte möjligt att det finns något snyggt hos en person som inte är megasmal? Så sällsynt inskränkt. Man kan väl ha fina ögon, fötter, axlar eller lillfingrar oberoende av resterande kropp. Skärp dig lite och höj blicken.

Jag tänker precis så som jag skrev förut.
  • Anton Chigurh
    Anonym (nn) skrev 2013-06-09 12:22:09 följande:

...och undviker, som den fege fan du är, att svara på obekväma frågor.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (nn)
    Anton Chigurh skrev 2013-06-09 12:26:55 följande:
    ...och undviker, som den fege fan du är, att svara på obekväma frågor.

...och som den late fan undviker du att bläddra uppåt och läsa.
  • Rixjesus
    Anonym (nn) skrev 2013-06-09 12:22:09 följande:

Du tänker fel...
  • Scarlet 0007

Men du har ju inte givit svar på några frågor? Är det alltså korrekt uppfattat, att om någon inte är smal så är det omöjligt att det finns något vackert alls med den personen?

Anonym (nn) skrev 2013-06-09 00:46:53 följande:
    Varför då? För att kamoflera faktum att hon är tjock och behöver gå ner i vikt?

Anonym (nn) skrev 2013-06-09 01:23:17 följande:
    Jag har inte sparkat på henne, har bara svarat på era kommentarer. Tycker det är så genomskinligt när man ska överösa folk med komplimanger när man innerst inne tycker att personen är fet. Ok att säga, bra jobbat fortsätt så, men att säga vackert axelparti, vackert lillfinger, vackert ögonbryn...vad fan....smöret rinner genom hela tråden.

• Qwerty85
    Rixjesus skrev 2013-06-09 12:35:51 följande:
    Du tänker fel...
    Hahahahahaha! 1-0 till dig Rixjesus! Solig
  • Anonym (nn)
    Rixjesus skrev 2013-06-09 12:35:51 följande:
    Du tänker fel...

Jesus har aldrig haft rätt.