Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

God förmidag snyggingar!!

• LostInTranslation
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-04 10:40:22 följande:
    Satsar på torkad frukt numera så inte mkt att skylta med tyvärr ObestämdFlört.

Åhh den där pallen har varit med om mkt roligt kan jag tänka mig Drömmer??

Med tanke på den ofantliga upplaga som Ikea lär ha producerat av den så hade det nog verkligen varit spännande att få se the best of från den pallens livstid. Undrar om min pall skulle komma med i den samlingen

Herregud Äppel!! Har du börjat beskriva dig som torkad frukt nu till och med. Börjar känna mig manad att göra dig några tjänster här.
    pillan3 skrev 2014-02-04 10:47:17 följande:
    *busvisslar* (eller försöker) lite svårt när man tappar hakan!!!!
    Försöker lista ut vems trosor du har på huvudet Tungan uteDrömmerFlört
    Men du är expert på att sätta igång fantasin Drömmer
    Har du ändå tappat hakan så kan du väl lika väl komma lite närmare så får vis se vad det kan leda till för något gott...

Det är Äppels trosor!! Älskar lukten av äppeljuice...Oskyldig
  • LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-02-04 11:08:44 följande:

Kläder på till prästen! Så kan du inte synda Tungan ute

Mmm...sexig även i soffutstyrseln och lite lagom glansiga läppar för att göda fantasin hos vissa som har överaktiv associationsförmåga....Flört
  • LostInTranslation
    NyttNamn skrev 2014-02-04 10:52:16 följande:
    Blev just en riktigt god förmiddag Tungan ute
    Kyss...Skönt att höra att dagen utvecklar sig i rätt riktning...
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-04 11:09:57 följande:
    En påse nötter eller en nötpåse... oavsett låter det lockandeTungan ute. Är det tillåtet att "knäcka" dom... men tänderna Drömmer??

Du behöver inte vara orolig.. torkad frukt går att blötlägga.. de sväller då upp till oanade proportioner och blir saftigt mumsiga Tungan ute men visst..... hjälp mig gärna OskyldigFlört!!

Mmmm....när är det fruktstund?? Jag är redo att släppa allt här och fokusera helt på blötläggning.... Klart jag ställer upp... Kyss
    pillan3 skrev 2014-02-04 11:11:50 följande:

Ååå, bjussar du på lunch?  
    Förstod att äppeljuice var ganska speciellt för dig Flört
    Såklart!! Lunchen står jag för idag. Vad är du sugen på? Japp, vissa gillar mjölk till lunchen men jag måste erkänna att jag tycker det känns lite väl dirty. Äppeljuice däremot. Färskpressad skall det vara...och något gott kött till det...
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-04 11:12:28 följande:

Doften om jag får be ObestämdFlört!!!
    Glömde av att du var språkpolis... Självklart skulle det stå doften...
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-04 11:14:55 följande:
    LIT tackar nog inte nej till någon typ av saft från oss kvinnor... om jag känner honom rättDrömmerFlört.
    Du känner mig för bra för ditt eget bästa skulle jag tro Äppel... Med en juicecentrifug av senaste modell vet man aldrig vad som kan hända....

• LostInTranslation
    Flickan82 skrev 2014-02-04 11:40:51 följande:
    Stackars laptop.... Ska jag pussa?
    Pussa laptopen!!?? Bättre att jag lyfter undan den så får du bättre pussläge
    pillan3 skrev 2014-02-04 11:48:35 följande:
    Gott kött? Är mer sugen på falukorv och snabbisar Drömmer
    Falukorv är det dåligt med här. Göteborsk delikatesskorv som avnjuts bäst utan stress och med tillbehör av finaste råvaror kan jag däremot erbjuda... Flört Det är en korv med lägre fettinnehåll och styvare konsistens som mättar mycket bättre än traditionella korvar....
  • LostInTranslation
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-04 13:52:14 följande:

En "göteborsk delikatesskorv" är en helt vanlig, simpel prinskorv... det vet ju alla Skrattande!!
    Låter som att du gått i de klassiska turistfällorna min gode Äppel. Nästa gång du kommer till Göteborg får du höra av dig så skall jag guida dig till de äkta Göteborska delikatesserna som väldigt få är förunnade att uppleva Tungan ute...
  • LostInTranslation
    vonKatt skrev 2014-02-04 13:55:51 följande:
    De får la duga! :)
    Dags för gran canarisk lunch nu!!

Puss
    Låter härligt! Har du det bra sexy?? Har de bra korv där?
  • LostInTranslation
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-04 13:41:27 följande:

Kolla google vet jag FörvånadSkäms
    https://support.google.com/webmasters/answer/1663688#
  • LostInTranslation
    vonKatt skrev 2014-02-04 14:03:07 följande:
    Har det bra, men korven är inte alls som i Göteborg. Tur att det inte var för den jag åkte hit alltså!
    Lutar åt en göteborgstur i maj. Kan man få guidningen då tro?
    Absolut!! Men kom ihåg att ta med dig eget korvbröd!!
  • LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-02-04 14:20:35 följande:
    En till göteborgare? Men det låter ju som att jag kommer bli mätt iallafall Drömmer och sysselsatt i ett par timmar? Cool
    Ja, det verkar inte bättre än att det FL-klustret i Gbg är väldigt manligt. Vart håller Pillan hus då? Du hade garanterat känt dig både välstoppad och uppfylld under flera timmar, men ändå utan att drabbas av paltkoma efteråt....
Svar på tråden Helkroppstråden