Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

fialotta85 skrev 2014-01-28 09:20:27 följande:
    Aj miss joo tooo!! Solig När kommer du tillbaka med dina fantastiska bilder? Kyss

Tack Fia!! Nu tror jag slanten trillade ner och mina förhoppningar infriades  Skrattande 
  • LostInTranslation
    Anonym (TG) skrev 2014-01-28 09:13:01 följande:

Jo då, jag vet att du behöver lite tid på dig både vad det gäller att formulera dig OCH på andra områden SkrattandeFlört.
    Tror ändå jag klarade att knäcka det på en kvart med lite hjälp från en vän ! Inte så illa va. Du vet hur dryg jag kan vara Flört. Hoppades såklart att det var du snygging. Roligt att höra från dig. Hoppas allt är bra! Du är väldigt saknad!!
  • LostInTranslation
    Flickan82 skrev 2014-01-28 09:21:14 följande:

Het var det ja.... Kyss
    Men du är hetare .... Men lite väl oskuldsfull för en bad boy som mig kanske.... Tungan ute
    pillan3 skrev 2014-01-28 09:23:46 följande:
    WOW Drömmer
    Du skall inte komma hit och Wowa lite istället Pillan...??
  • LostInTranslation
    Flickan82 skrev 2014-01-28 09:39:05 följande:
    Haha, det där vet du att det inte stämmer hörru du.. ;)
    Vilket då menar du??
  • LostInTranslation
    Flickan82 skrev 2014-01-28 09:42:23 följande:
    Oskuldsfull.. Jag är ju iofs oskuld, så du har kanske rätt.
    Ja det var så jag menade. Det räcker inte att man tänker lite snuskigt om vad pojkarna har mellan benen för att kunna hävda att man är lite dirty Kyss, men jag kanske kan lära dig sakta och försiktigt någon gång trots allt om du verkligen vill ta steget över till den mörka sidan.
  • LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-01-28 09:45:14 följande:
    Är ju här och wowar åt dina bilder, så fortsätt bildspelet du och håll igång tråden och mig {#emotions_dlg.djavulsk}Drömmer
    Mina bilder börjar sina....du kanske kan hjälpa mig att hålla igång tråden lite i så fall. Tycker det känns som att dina bilder har en väldigt uppiggande effekt på många håll och områden....Flört
  • LostInTranslation
    Flickan82 skrev 2014-01-28 09:53:51 följande:
    Kan du göra det? Bara lova att ta det försiktigt..
    Ohh ja... kommer vara så varsam så...När det väl är dags kommer du uppleva alla alternativ till det som kommer hända som otänkbara. DU kommer bara vilja EN sak.... Oskyldig
  • LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-01-28 10:07:30 följande:

Now we're talking!! Riktigt sexig bild ....Söt klänning och syndig pose. I like!!
  • LostInTranslation

Dåligt med variation här. Men det är trots allt inte samma bild som den innan och snart är det dags att ta ett bestämt grepp även om den här dagen...

• LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-01-28 10:30:27 följande:

Flickan82 skrev 2014-01-28 10:32:42 följande:
    Jäklar vilket blodtrycksfall....eller var det en höjning...Shit det verkar variera. Hur skall jag kunna slita mig från det här.... Kände att jag velat hamna mellan er där, men on top var ju inte helt fel det heller...... Oskyldig

Svar på tråden Helkroppstråden