Anonym (Milfy) skrev 2015-02-20 08:09:29 följande:
Vet att man inte ska skriva om man inte har något bra att säga men i det här fallet går det inte. Egentligen ser du ju väldigt söt och go ut. Dom här bilderna (och det har inte med din kropp att göra) är ju både osmakliga och obehagliga och lämnar en lång bitter eftersmak
Ja, verklighetens mig har en trevlig, söt och empatisk karaktär. Fast den har även en viss förkärlek för det lite mörkare. Vad "du" anser vara osmakligt och obehagligt kan näste finna som vackert i sin mörkerhet så att säga. Och har den lämnat nått obehagligt och bittert så har det ju iallafall gett någon form av intryck.
Anonym (%%%% 11) skrev 2015-02-20 08:32:57 följande:
Jag gillar inte heller bilder med män och vapen och inte heller med nallar.
Jon...får man önska lite andra bilder istället kanske? Jag tycker om bilder på män som är hantverkare till exempel. Eller män med husdjur, när man ser hur mycket de bryr sig om sin katt eller hund, eller varför inte sin kanin. Eller sin kobra(fast då pratar jag inte om ormen).
Jon...vi uppskattar din fotokonst!
Nej nu la jag ju som sagt inte upp bilder på vad du specifikt gillar. Nu skrev jag vad jag hade för olika slag av rekvisita hemma och det blev handklovar och en ak47:a som man skulle göra något med. Vilket va lite "svårt" att göra nått busigt utav på de 3 sekunder man hade på sig att få till nått på.
Några husdjur finns inte i detta hem. Hantverkar byxor och sånt finns men det är för mig "vanligt" och något förutsägbart. Inte tråkigt men det blir inget "speciellt".
Tanken va väl att det blev nått mer i stuk av "fången i ett krig där man inte vill vara" i viss Ryss/Ukraina tappning. Man kanske inte ser ryska stridsvästen så tydligt men den finns där.
Fast ska man efterfråga något utav mig så får man allt se till att ha levererat någonting i tråden förutom vad man "inte" gillar. Och såvitt jag ser om du inte bytt alias så har du inte detta, och förstår inte heller en anonym kritik som blir något fattig.
Pillare skrev 2015-02-20 08:26:06 följande:
Men så är det med konst, eller?
Mycket sant herr Pillare. Nått man tar som är lite mer åt det där "Konsthållet" Ska ju uppröra, Behaga, lämna en med en viss känsla åtminstone.
Anonym (Milfy) skrev 2015-02-20 08:34:15 följande:
Mycket möjligt, men då är detta enligt mig helt fel forum.
Ja men med ditt resonemang så skulle man ju isåfall kunna tycka det är fel med ett bälte i handen eller en slips som man skall bindas upp med. Det kan ju också lämna vissa med obehagskänslor.
Inte heller sett några utav dina bidrag i tråden om du inte gjort dig anonym för att gnälla lite vilket jag inte riktigt förstår. Man får väl kritisera såklart. Men en anonym kritik blir liksom väldigt fattig(som ovanstående).
Vissa kommer tycka om bilden. Andra kommer det inte. Som alla bilder någonsin skapade typ. Jag finner det "tråkigt" med bilder på lycka, gulligt osv. Det kan vara riktigt fint men inte lämna speciellt mycket intryck. Sen kanske det va liiiite overkill, men det får va.
Får man kamera hjälp kan man göra det lite bättre