• Anonym (Oj!)

Helkroppstråden

Men vafan .... är ni överens?????
    Betyder det att det blev oavgjort?
    Klart otippat!!!

• Anonym (1789)
    Anonym (Oj!) skrev 2018-09-12 19:47:12 följande:

Klart otippat!!!

Märklig filur det där. Säger sig inte bry sig men ställer ändå frågor. Skönt med tystnad från det hållet.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Oj!) skrev 2018-09-12 19:47:12 följande:

Klart otippat!!!

Det är konstigt alltihop.
    Han (?) anfaller mig så fort jag skriver här, oavsett vem jag skriver till.
    I och för sig lägger han näsan i blöt lite överallt, men det blir oftast lite extra när det kommer till mig.

För mig får det gärna sluta oavgjort, lämnar han mig ifred så lämnar jag honom ifred.

• Anonym (1789)

Offerkoftan du väljer att dra på dig klär dig ganska bra. Det är bara kolla vem som ställt provocerande frågor till den andre. Blir aningen patetiskt att tycka synd om sig själv en sådan gång.

• Anonym (S.P)

Lägga ut halvnakna bilder på sig själva är fan helt stört och hoppas verkligen inte att ni har en som ni delar livet med och går bakom ryggen på. Sök hjälp era äckliga svin fy fan.

• Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-09-13 07:20:58 följande:

Offerkoftan du väljer att dra på dig klär dig ganska bra. Det är bara kolla vem som ställt provocerande frågor till den andre. Blir aningen patetiskt att tycka synd om sig själv en sådan gång.

Du kan visst inte sluta.
    Jag tänker inte bemöta ditt dravel. Det är bara en massa ord utan betydelse.
    Och jag tycker inte synd om mig själv. Tvärtom faktiskt.

Vill du ha ett tips?

Svara inte på detta.

Hej då 1879! (Jo, det var med flit.)
  • Anonym (Undrandes)
    Anonym (Huga) skrev 2018-09-13 20:05:29 följande:

Du kan visst inte sluta.

Jag tänker inte bemöta ditt dravel. Det är bara en massa ord utan betydelse.

Och jag tycker inte synd om mig själv. Tvärtom faktiskt.

Vill du ha ett tips?

Svara inte på detta.

Hej då 1879! (Jo, det var med flit.)

Vi väntar nu alla spänt på hur lång tid det dröjer innan trådens självutnämnda lilla parantes har plitat ihop sitt nästa svar på ditt inlägg.

Med tanke på dennes aktivitet här i bildtrådarna, så gissar jag på att han redan är igång med att skriva det.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Undrandes) skrev 2018-09-13 20:28:00 följande:

Vi väntar nu alla spänt på hur lång tid det dröjer innan trådens självutnämnda lilla parantes har plitat ihop sitt nästa svar på ditt inlägg.

Med tanke på dennes aktivitet här i bildtrådarna, så gissar jag på att han redan är igång med att skriva det.

Vem är du?? En till som inte förstår bättre än att doppa ner nästippen. Förstår varken varför en parentes väcker din nyfikenhet eller varför samma parentes ska bekräfta hennes missräkning av veckodag, går var det lill-lördag ja, idag en vanlig torsdag, men sett till hennes senaste förvirrade inlägg stod flaskan nära idag med.
  • Anonym (Oj!)

I början var det en smula underhållande ... nu mest pajkastning kan tyckas.
    Man ska sluta när det är som roligast, hahaha

• Anonym (Lydia)
    Anonym (Huga) skrev 2018-09-12 05:09:24 följande:
    Beklagar angående din mormor.
    Ta gärna fler bilder i stugan, den väckte mitt intresse. Jag gillar retro/gammal inredning och detaljer.
    Var det där du tog bilden med tavlan på också?
    Tack.
    Det är mormors gamla sommarstuga som är mycket välbevarad med allt det gamla kvar så det är som att åka i en tidsmaskin när man åker  till stugan.
    Det tar ett tag innan jag kommer att besöka stugan igen för den ligger ca 20 mil från mitt hem men vist kan jag kan jag ta en bild där när jag är i stugan nästa gång