• Anonym (xxxxw)

Helkroppstråden

Steffe79 skrev 2018-09-15 09:34:32 följande:

Fattar inte vad ni tänker när ni förnedrar er själva och andra när ni visar upp er? Jag såg min fru både här inne och på andra sidor min underbara fru som va mitt liv och vi har två underbara barn tillsammans. Hon vägrar att erkänna för alla bilder är med utan ansikte och täckta tatueringar men jag vet och det förgör mig att hon inte säger som det är. Jag älskar henne så det gör ont och har berättat att jag skiter i allt bara hon berättar . Men hon vidhåller att deg inte e hon och att kag inte har bevis. Jag va tvungen att flytta för jag mådde så dåligt och vi försöker nu som särbo av olika anledningar men jag kan nog inte må bra igen och särkilt inte ens erkänner efter 16 år och två barn tillsammans så jag måste gå den hårda vägen tillslut. Sluta med eran egen förnedring och ge er kropp och berätta era fantasier för den som älskar er i stället. Lovar jag hade varit lyckligast i värden om min fru hade gett hela henne till mig då hade jag sluppit allt lidande. Snälla snälla tänk lite innan ni visar er för andra äckliga män eller kvinnor att ni kan förstöra liv.

Varför hänger du härinne själv? Eftersom du upptäckte henne här?
  • Steffe79

Nej är det så så är det ju ärlighet och respekt precis som det ska vara. Men jag skrev att jag blev sviken och ingenting om er ärliga men som vanligt så måste det ju skrivas något korkat på slutet..

• Anonym (Anonym 1789)

[quote=79054920][quote-nick]Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-09-15 08:02:50 följande:[/quote-nick]

Härlig bild:)

Ha en bra lördag:)

• Anonym (xxxxw)
    Steffe79 skrev 2018-09-15 10:12:33 följande:

Nej är det så så är det ju ärlighet och respekt precis som det ska vara. Men jag skrev att jag blev sviken och ingenting om er ärliga men som vanligt så måste det ju skrivas något korkat på slutet..

Jag menar inte att vara taskig. Jag undrar bara.
  • Mr K69

[quote=79054920][quote-nick]Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-09-15 08:02:50 följande:[/quote-nick][/quote]

Äntligen någon som tillför något positivt till tråden! Fin bild på dej, kanske får se mer i stora tuttar tråden?

• Anonym (Nyfiken1)
    Anonym (Anonym 1789) skrev 2018-09-15 10:12:34 följande:

[quote=79054920][quote-nick]Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-09-15 08:02:50 följande:[/quote-nick]

Härlig bild:)

Ha en bra lördag:)

Åh tack snälla, gulliga 1789.

Detsamma önskar jag dig.
  • Anonym (Nyfiken1)

Du skrev å andra sidan inte heller att det INTE gällde oss ärliga utan ?till er som visar upp er? rätt och slätt men jag tänker inte ägna mig åt ordmärkeri utan överlåter det till vissa andra.

Ha nu en bra helg!
  • Anonym (kung karl)
    Steffe79 skrev 2018-09-15 09:34:32 följande:

Fattar inte vad ni tänker när ni förnedrar er själva och andra när ni visar upp er? Jag såg min fru både här inne och på andra sidor min underbara fru som va mitt liv och vi har två underbara barn tillsammans. Hon vägrar att erkänna för alla bilder är med utan ansikte och täckta tatueringar men jag vet och det förgör mig att hon inte säger som det är. Jag älskar henne så det gör ont och har berättat att jag skiter i allt bara hon berättar . Men hon vidhåller att deg inte e hon och att kag inte har bevis. Jag va tvungen att flytta för jag mådde så dåligt och vi försöker nu som särbo av olika anledningar men jag kan nog inte må bra igen och särkilt inte ens erkänner efter 16 år och två barn tillsammans så jag måste gå den hårda vägen tillslut. Sluta med eran egen förnedring och ge er kropp och berätta era fantasier för den som älskar er i stället. Lovar jag hade varit lyckligast i värden om min fru hade gett hela henne till mig då hade jag sluppit allt lidande. Snälla snälla tänk lite innan ni visar er för andra äckliga män eller kvinnor att ni kan förstöra liv.

Men tagga ner lite. Det är väl inte hela världen. Om min fru gjorde detsamma skulle jag bara bli glad och stolt över de fina kommentarer jag tror hon skulle få.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-09-13 21:25:46 följande:

Tack.

Det är mormors gamla sommarstuga som är mycket välbevarad med allt det gamla kvar så det är som att åka i en tidsmaskin när man åker  till stugan.

Det tar ett tag innan jag kommer att besöka stugan igen för den ligger ca 20 mil från mitt hem men vist kan jag kan jag ta en bild där när jag är i stugan nästa gång  

Jag ska låta dig vara ifred. Du är nog en bra tjej, bara med lite väl stort behov av bekräftelse. Men får det dig att må bra så. Ha det bra och ta hand om dig
  • Firepants

Tråkigt att höra att du blivit utsatt.

Alla säger jämnt att deras män vet om det men så är det ju uppenbart inte. Ta hand om dig.