Steffe79 skrev 2018-09-15 09:34:32 följande:
Fattar inte vad ni tänker när ni förnedrar er själva och andra när ni visar upp er? Jag såg min fru både här inne och på andra sidor min underbara fru som va mitt liv och vi har två underbara barn tillsammans. Hon vägrar att erkänna för alla bilder är med utan ansikte och täckta tatueringar men jag vet och det förgör mig att hon inte säger som det är. Jag älskar henne så det gör ont och har berättat att jag skiter i allt bara hon berättar . Men hon vidhåller att deg inte e hon och att kag inte har bevis. Jag va tvungen att flytta för jag mådde så dåligt och vi försöker nu som särbo av olika anledningar men jag kan nog inte må bra igen och särkilt inte ens erkänner efter 16 år och två barn tillsammans så jag måste gå den hårda vägen tillslut. Sluta med eran egen förnedring och ge er kropp och berätta era fantasier för den som älskar er i stället. Lovar jag hade varit lyckligast i värden om min fru hade gett hela henne till mig då hade jag sluppit allt lidande. Snälla snälla tänk lite innan ni visar er för andra äckliga män eller kvinnor att ni kan förstöra liv.
Tråkigt att höra hur du har blivit drabbad men min fästman VET att jag lägger ut bilder här, vi lägger ut bilder tillsammans och han gillar att jag gillar att visa upp min kropp så döm inte alla utifrån din egen olycka.