• Anonym (Lydia)

Helkroppstråden

Anonym (1789) skrev 2018-10-14 21:17:29 följande:
    Glöm det. Med tanke på alla psychon som härjar här kan ett råd vara att vara försiktig med vad ens bilder visar, så man håller partner och barn utanför.
    Jag är inte mer än människa så även jag kan glömma att ta bort vissa detaljer på dom bilder som jag visar.
    Vad får du egentligen ut av att klaga på allt och alla? 
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-10-15 21:50:05 följande:
    Jag är inte mer än människa så även jag kan glömma att ta bort vissa detaljer på dom bilder som jag visar.
    Kanske "hen" får ut samma som du får av att visa .... typ ...
  • Anonym (1789)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-10-15 21:50:05 följande:

Har inte beskyllt dig för det heller. Gav ett råd som du uppenbarligen hade glömt tänka på men som ändå störde dig.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Oj!) skrev 2018-10-15 22:00:05 följande:

Kanske "hen" får ut samma som du får av att visa .... typ ...

Tror vi pratar inför döva öron hos många den punkten.
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (1789) skrev 2018-10-15 22:12:12 följande:
    Tror vi pratar inför döva öron hos många den punkten.
    Många tänker för fullt - men inte färdigt ...tattisar och bilder i bakgrunden ..
    Som på "Best of Blocket" med han som plåtade näck mot en spegel , hahahahha
    Life`s bitch you know ...
  • Anonym (1789)
    Anonym (Oj!) skrev 2018-10-15 22:19:56 följande:

Många tänker för fullt - men inte färdigt ...tattisar och bilder i bakgrunden ..

Som på "Best of Blocket" med han som plåtade näck mot en spegel , hahahahha

Life`s bitch you know ...

Det jag säger. På rätt ställen får man sina skratt, här är ett ställe. Omedveten humor är bäst!
  • Anonym (Oj!)
    Anonym (1789) skrev 2018-10-15 22:26:11 följande:
    Det jag säger. På rätt ställen får man sina skratt, här är ett ställe. Omedveten humor är bäst!
    Hahaha, lite så. Lyteskomik är väl inte min grej men ... man kan väl tänka om- hahaha
  • Anonym (1789)
    Brunolajnen skrev 2018-10-16 15:27:22 följande:

Finns det någon riktigt bystig tjej här? Har alltid varit svag för storbystade kvinnor ????

Stresa inte upp stackarna. De har redan fullt upp med att, likt snoppmätande, försöka bräcka varandras tuttar.
  • Anonym (Ja)

Kom igen tjejer, vi är nyfnikna på flera fina bilder på era sagolikt vackra kroppar. En Bild på en vacker kvinna kan göra att dagarna går mycket lättare ???????? trevlig helg på er allihop ????