• Anonym (1789)

Helkroppstråden

Anonym (Ful) skrev 2018-10-27 09:22:07 följande:

Tack för din åsikt! Men jag håller nog inte med :) Det känns rätt gött att jag inte gör det. Dessutom är jag närmare 30 än 25 OCH har ju faktiskt precis ammat ett barn. Går jag dessutom upp några kilon så känns det nog ännu bättre. Sen får jag ju faktiskt inte glömma att jag är gift med en äldre, mogen man. Som vet att kvinnors kroppar förändras, som sett många bröst i sina dagar och går igång på mig som jag är.

Kanske gör en operation om några år, kanske inte.

Oavsett var det lärorikt att göra denna tråd.

Men om du nu är gift med en äldre man (vad överraskande...) som är så erfaren av alla slags hängbröst, varföf skyler du dig och undviker visa dom kan man undra.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-10-27 09:20:18 följande:

Jaså, detta får mig att tro att du tror att jag är 60+.

Stämmer det?

För övrigt är mina i mycket gott skick!

Betvivlar jag tills dess motsatsen är bevisad. Att du tillhör trådens äldre är jag övertygad om.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-10-27 09:31:17 följande:
    Betvivlar jag tills dess motsatsen är bevisad. Att du tillhör trådens äldre är jag övertygad om.
    Om du förväntar dig någon bild så kan du glömma det. Hur vet du ens att den föreställer mig om jag ändå skulle posta en?

Jag är fyllda 50, hur gamla alla andra här är... tja, det har jag ingen aning om.
    Hur gammal är du själv?
  • Anonym (Ful)
    Anonym (1789) skrev 2018-10-27 09:29:31 följande:

Men om du nu är gift med en äldre man (vad överraskande...) som är så erfaren av alla slags hängbröst, varföf skyler du dig och undviker visa dom kan man undra.

Han är strax över 40, så inte gammal, men äldre än mig. Mitt självförtroende har haft en duktig dipp sedan jag blev mamma. Mitt intelligenta jag har tagit en paus då och då kan man säga. Kroppen förändras ju när man burit, fött och ammat ett barn. Ibland har jag skämts lite över mina bröst och tyckt det varit jobbigt att visa mig. Men nu ska här tas nya tag!
  • Anonym (Huga)

Fast ts... nu kopierar jag din text i två olika inlägg.

Inlägg 1:  Är dessutom ung.. runt 25
    Inlägg 2: 
     Dessutom är jag närmare 30 än 25 

• Anonym (Ful)
    Anonym (Huga) skrev 2018-10-27 09:45:36 följande:

Fast ts... nu kopierar jag din text i två olika inlägg.

Inlägg 1:  Är dessutom ung.. runt 25

Inlägg 2:  Dessutom är jag närmare 30 än 25 

Ja, det låter ju tokigt. Ville nog egentligen poängtera att jag är ung och att det kändes jobbigt att se ut såhär vid denna åldern. Jag ligger nästan mitt emellan. Fyller 28 i början av nästa år. Så, nu har jag rett ut den röran.

Känns betydligt bättre att säga att man är runt 25 än nästan 30, haha. Vad hände? Fyllde nyss 20 och handlade på systemet för första gången..
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-10-27 09:41:10 följande:

Om du förväntar dig någon bild så kan du glömma det. Hur vet du ens att den föreställer mig om jag ändå skulle posta en?

Jag är fyllda 50, hur gamla alla andra här är... tja, det har jag ingen aning om.

Hur gammal är du själv?

Förväntar mig ingen bild. Men förstår, av samma iftågasättande du nu kom med, inte varför jag eller någon med mig ska tro att du har estetiskt vackra bröst bara av att du hävdar det.

Tillräckligt gammal för att se igenom er alla.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Ful) skrev 2018-10-27 09:41:14 följande:

Han är strax över 40, så inte gammal, men äldre än mig. Mitt självförtroende har haft en duktig dipp sedan jag blev mamma. Mitt intelligenta jag har tagit en paus då och då kan man säga. Kroppen förändras ju när man burit, fött och ammat ett barn. Ibland har jag skämts lite över mina bröst och tyckt det varit jobbigt att visa mig. Men nu ska här tas nya tag!

Många tjejer som lider av daddy issues ja. Ditt intelligenta jag sittet alltså i ett par pattar? Då har du några blondies i tråden som kan vara dig behjälplig.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-10-27 09:55:58 följande:
    Förväntar mig ingen bild. Men förstår, av samma iftågasättande du nu kom med, inte varför jag eller någon med mig ska tro att du har estetiskt vackra bröst bara av att du hävdar det.

Tillräckligt gammal för att se igenom er alla.
    Du får naturligtvis tro vad du vill.
    Det gäller båda påståendena.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Ful) skrev 2018-10-27 09:50:05 följande:
    Ja, det låter ju tokigt. Ville nog egentligen poängtera att jag är ung och att det kändes jobbigt att se ut såhär vid denna åldern. Jag ligger nästan mitt emellan. Fyller 28 i början av nästa år. Så, nu har jag rett ut den röran.

Känns betydligt bättre att säga att man är runt 25 än nästan 30, haha. Vad hände? Fyllde nyss 20 och handlade på systemet för första gången..
    Ganska exakt mitt emellan.
    Jo, tiden går fort... och det går ännu fortare ju äldre man blir. Tyvärr.