• mrspice

Helkroppstråden

Anonym (Ful) skrev 2018-10-26 14:50:14 följande:

Slutat amma. Nu måste jag väl ändå ha de fulaste brösten i världen? Förstår inte hur jag ska leva med dessa resten av mig liv. Är dessutom ung.. runt 25. Vill inte ens visa mig för min man, sexlivet är ju rätt sådär nu.. finns ju inte en möjlighet att jag inbillar mig.

Grattis skulle jag säga! Har du inte större bekymmer än att nojja över fullt normala och fina bröst så har du det bra!!! Grattis än en gång.
  • Clark73

Slutat amma. Nu måste jag väl ändå ha de fulaste brösten i världen? Förstår inte hur jag ska leva med dessa resten av mig liv. Är dessutom ung.. runt 25. Vill inte ens visa mig för min man, sexlivet är ju rätt sådär nu.. finns ju inte en möjlighet att jag inbillar mig.

Dom är inte fula, att dom har fått lite häng tycker jag bara är snyggt. Helt ok bröst, och då ska du veta att jag gillar stora bröst....
  • Emils7

[quote=79168883][quote-nick]Anonym (Ful) skrev 2018-10-26 14:50:14 följande:[/quote-nick]Slutat amma. Nu måste jag väl ändå ha de fulaste brösten i världen? Förstår inte hur jag ska leva med dessa resten av mig liv. Är dessutom ung.. runt 25. Vill inte ens visa mig för min man, sexlivet är ju rätt sådär nu.. finns ju inte en möjlighet att jag inbillar mig.

[/quote

Jag skulle inte ha svårt att bli kåt av dina tittar! Pm om du vill prata mer o så!

• Anonym (LM)

Det finns många som nog skulle vilja byta med dig.

• Anonym (Huga)

Säger som någon sa i din andra tråd.

De ser ut som ett par punkterade raggsockor och vårtorna är alldeles gigantiska.

25 år med dessa patts... mitt tips är att operera dem när du fött klart de barn du vill ha.

100% ärlig.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-10-27 09:08:38 följande:
    Fråga Barbie vad det kostar att ligga ihop summan.
    Jag bryr mig inte om vad det kostar, här ska inga pattar opereras!

Men vore 25 med raggsockor så hade jag övervägt det.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-10-27 09:11:20 följande:

Jag bryr mig inte om vad det kostar, här ska inga pattar opereras!

Men vore 25 med raggsockor så hade jag övervägt det.

Nej, vid 60+ hänger dom väl av natutliga skäl.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-10-27 09:18:55 följande:
    Nej, vid 60+ hänger dom väl av natutliga skäl.
    Jaså, detta får mig att tro att du tror att jag är 60+.
    Stämmer det?

För övrigt är mina i mycket gott skick!
  • Anonym (Ful)
    Anonym (Huga) skrev 2018-10-27 08:56:34 följande:

Säger som någon sa i din andra tråd.

De ser ut som ett par punkterade raggsockor och vårtorna är alldeles gigantiska.

25 år med dessa patts... mitt tips är att operera dem när du fött klart de barn du vill ha.

100% ärlig.

Tack för din åsikt! Men jag håller nog inte med :) Det känns rätt gött att jag inte gör det. Dessutom är jag närmare 30 än 25 OCH har ju faktiskt precis ammat ett barn. Går jag dessutom upp några kilon så känns det nog ännu bättre. Sen får jag ju faktiskt inte glömma att jag är gift med en äldre, mogen man. Som vet att kvinnors kroppar förändras, som sett många bröst i sina dagar och går igång på mig som jag är.

Kanske gör en operation om några år, kanske inte.

Oavsett var det lärorikt att göra denna tråd.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Ful) skrev 2018-10-27 09:22:07 följande:
    Tack för din åsikt! Men jag håller nog inte med :) Det känns rätt gött att jag inte gör det. Dessutom är jag närmare 30 än 25 OCH har ju faktiskt precis ammat ett barn. Går jag dessutom upp några kilon så känns det nog ännu bättre. Sen får jag ju faktiskt inte glömma att jag är gift med en äldre, mogen man. Som vet att kvinnors kroppar förändras, som sett många bröst i sina dagar och går igång på mig som jag är.

Kanske gör en operation om några år, kanske inte.

Oavsett var det lärorikt att göra denna tråd.
    Jättebra att du kommit fram detta!

Lycka till vad du än gör.